Jump to content

Tips for båtferien i sommer - avgangshavn Bergen


båtn2

Recommended Posts

Jeg har fått meg ny båtplass og båsen min er 3,7 m. Det jeg ikke tenkte på er at Bavaria 35 er 3,68 m :headbang: Så da må jeg kjøpe en 37 GM i stedet for den er bare 3,5 m :smiley:

Båtplassens lysåpning kan godt kanskje være det samme som båtens bredde. Max bredde på båten er antakelig høyere opp enn vannkanten der utriggerne er. Tror f.eks at min båtplass er like bred som båten.......dvs. ikke plass til fendere på siden, men legger fenderlist på utriggerne :wink: Oi, der ble det BMB 37 Sport igjen..... :lol:

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Fant denne artikkelen i Haugesund Avis sin nettutgave i dag, og her er tips om gjestehavner på Haugalandet, Sunnhordland og Hardanger :smiley:

How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson

submiss blog

Link to post
Share on other sites

Har sett meg ut Sogn og Fjordane iår eg, tar vel turen innom Bergen så shopping-gen får utløp og så opp mot Florø. Tar som alltid tida til hjelp og haster ikkje avgårde. Har fått innvilga 14 dager i båten + bluesfestival i Skånevik. Neste år blir det Shetland om me føle oss tøffe nok.

 

har du sett her?

Redigert av JGH (see edit history)

BOAT = Bail Out Another Thousand

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...