Jump to content

Øl og båtprat Halden?

FM 8-12

Recommended Posts

Vidar, 31, samboer, har en matros på snart 2, syns at februar måned går veldig tregt om dagen...

Aremarking, men nå Haldenser.. :yesnod: Eget plastfimra sammen med 3 søsken, og en av de få som drar til Aremark på jobb :lol: (1300 innbyggere og synkende i antall... :lol: )

Redigert av Lagavulin (see edit history)

Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs

Hei!

Vet ikke om det passer for meg, men jeg synes dette er et kjempebra initiativ, gøy å se andre på min alder i området ha samme interesse.

Trenger å bli kjent med folk, er ganske nyetablert i Sarpsborg. Flytta hot for et år siden, og begynte i ny jobb her nede for en måned siden.

Jeg heter Frode, er 32 år og har alltid vært interessert i båtlivet, endelig har jeg egen båt

Jeg bor på Bede, Sarpsborg sammen med min kjære samboer, ingen barn.

Frode

Ung mann i gammel båt....med båtførerbevis og SRC/VHF sertifikat

Hei!

Vet ikke om det passer for meg, men jeg synes dette er et kjempebra initiativ, gøy å se andre på min alder i området ha samme interesse.

Trenger å bli kjent med folk, er ganske nyetablert i Sarpsborg. Flytta hot for et år siden, og begynte i ny jobb her nede for en måned siden.

Jeg heter Frode, er 32 år og har alltid vært interessert i båtlivet, endelig har jeg egen båt

Jeg bor på Bede, Sarpsborg sammen med min kjære samboer, ingen barn.

Frode

da er dette noe for deg. Du er hjertelig velkommen i allefall

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...