Astor Startet 9.Februar.2009 Del på Facebook Startet 9.Februar.2009 For vi som planlegger sommerens båttreff ville det vært fint å fått en dato for årets Hortentreff. Blir det Horten eller Åsgårdstrand? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
SandAnker Svart 9.Februar.2009 Del på Facebook Svart 9.Februar.2009 Hvem er det som står for årets treff? Sitér dette innlegget Link to post
Brizo Svart 9.Februar.2009 Del på Facebook Svart 9.Februar.2009 Hva med å legge treffet til Bolærne, Astor? Men da er det plutselig ikke Horten treff lenger da. Men det er jo fint der ute! Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 9.Februar.2009 Del på Facebook Svart 9.Februar.2009 Problemet der er vel kanskje og samle så mange, det er ofte fult på bolærne, i tillegg blir havnen drevet av private hvis jeg ikke husker feil, Dvs. de leier av Vestfold fylkes kommune. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 9.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Februar.2009 Jeg er ikke i treffkomiteen lenger. Regner med at noen av de ansvarlige svarer etter hvert. Passer det med datoene så kommer vi selvsagt på treffet som blir det 5. i rekken. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Tine IV Svart 9.Februar.2009 Del på Facebook Svart 9.Februar.2009 (redigert) Er vel en tråd ang treffet allerede her , red: da jeg la ut feil tråd . Men mener det er en tråd her allerede ,men finner ikke den igjen nu .Trøtt kansje .... Godt du følger med langpanne ;) Tine IV Redigert 9.Februar.2009 av Tine IV (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Brizo Svart 9.Februar.2009 Del på Facebook Svart 9.Februar.2009 Vel Tine, den tråden har godt ut på dato! Sitér dette innlegget Link to post
Quantum Svart 10.Februar.2009 Del på Facebook Svart 10.Februar.2009 Er det denne du leter etter Tine IV? Visit My Website Sitér dette innlegget Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
Tine IV Svart 10.Februar.2009 Del på Facebook Svart 10.Februar.2009 Er det denne du leter etter Tine IV?Visit My Website Flott Quantum , viste det hadde vært oppe alt .Men jeg la ut feil side først , blei seint igår også så var vel noe trøtt i tryne ;) Men dere spør også om hvem som arangerer treffet , det er dem samme stort sett igjennom dem åra treffet har vært - REM / Astor som har trekt seg ut . Jeg tenker Jorg 1 kommer med mere info , når vi har mere .Men er litt tidlig å snakke treff på en måte , blir fort litt mye .Skjønner folk vil planlegge ferien sin , men syntes det er tidlig også jeg da . Vi får se da hva HHV sier iår , jeg peronlig håper vi får tilbake den gammle plassen vår. Nemlig Sykehusbrygga , men det får vi jo svar på ettervært her . Men som dere sikkert har fått med dere , treff blir det .Helgen før eller etter Ferder'n . Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.