Rune Hovland Svart 25.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2013 Båtshund har da vært normalt i båtlivet her i alle år , men man må bruke hodet og huske at ikke alle er fortrolig med hund, da er alt helt ok. Sitér dette innlegget Link to post
Lovart låring Svart 25.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2013 I og med at jeg ikke har hund selv, så er det uaktuelt med hunder om bord. store som små. Bortsett fra det, så synes jeg det er gøy å se hunder ute på holmer og skjær bare de har godt oppdratte eiere. Men, det har de jo som oftest hatt også, av de jeg har hatt gleden av å hilse på så langt. Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Woody Svart 25.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2013 (redigert) sikkert effektivt for å få sinkene til å flytte seg unna også, men er det ikke litt upraktisk å klatre rundt på svabergene med henda fulle av pepper? En gang var det en kranglete fyr i taxikøen også, noen ble regelrett slått ned. Har visst hendt flere ganger når jeg tenker meg om. Både folk i båt og båtfolk holder meg meg derfor langt unna. Sauer derimot, opplever jeg som relativt harmløse, så det er ok i båt. gi den en pølse så går den nok vekk skal du se :o) Som om det ikke er upraktisk å klatre rundt på svabergene med hendene fulle av pølser. Ser ut som det ikke er nok med pølser til visse hunder i Fredrikstad som har vært i nyhetsbildet de siste dagene. "Glad i barn og biff," som en sa. Slike hunder og hundeeiere har jeg nulltoleranse for. Redigert 25.Juli.2013 av Woody (see edit history) Sitér dette innlegget "It's difficult to build an ugly wooden boat." Link to post
quantumduck Svart 25.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2013 (redigert) hunder som spiser barn er det vel ikke så mange som heier på tror jeg ... Idag gjorde en hund fra seg rett utenfor bodene i smøgen. Eieren gikk bare videre. Forståelig for det var ganske flytende..det var det ca hundre dritings ungdommer som gjorde sist jeg var der også. altså gjorde fra seg. selvfølgelig ingen foreldre som tørket opp. Redigert 25.Juli.2013 av quantumduck (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 25.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2013 Og på mandag så gjødde den, hørt på makan! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
quantumduck Svart 25.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2013 for ikke å snakke om hva alskens fjærkre legger igjen over alt ... Sitér dette innlegget Link to post
båtløskar Svart 25.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2013 vi har akkurat kommet tilbake ifra sverige tur med 2 hunder i båt, la hunden(e) ha tilgang til skygge samt mye vann så er det ingen problem.. når det gjelder tilvending av hundene til og være i båt så begynte vi på det helt grunnleggende og la hundene gå litt ut på brygga. så langt hunden hadde lyst til og gå hver gang og sette seg ned på huk litt lenger ute og prøve og motivere hunden til og gå lenger. når vi først kom oppi båten så satt vi i båten en god stund. ( totalt 3-4 timer ) før vi startet motoren og lot motoren stå og gå på tomgang, når det gikk greit så var det og finne en rolig dag på sjøen og kjøre noen korte turer ( vi kjørte ifra 15 minutter til 1 times lange turer ) bare prøv og ikke legg ut på dagsturer i dårlig vær uten at hunden er godt vant til båt :) vi hadde en fin 5 dagers lang tur med hundene i båten. de fikk gå på do 3 ganger om dagen, ingen problemer her :) Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 25.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2013 Den forrige voffen hadde et par uheldige stunt, pinnejakt på fremmed snorkel blant annet, det er jo ikke den type overraskelser man vil ha når man ligger der og flyter med rompa opp og aner fred og ingen fare. Synes jeg ser det for meg. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Mouche Svart 26.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2013 Sikkert noen som bader om dagen selv om man vet hva fisken gjør i badevannet og hvor måker, terner og annet fjærkre slipper sine hundre daglige droppings? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
FM 8-12 Svart 26.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2013 For ikke å snakke om hvor mye av septiken som havner i det store blå Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 26.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2013 Synes jeg ser det for meg. Det er heldigvis et meget sjeldent syn, og de tok det pent. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.