Jump to content

damping av båtbord/hud


dorry gutten

Recommended Posts

Forsiktig med den varmtvannstanken din, for kjeleekspolosjoner er jaggu ikke til å spøke med. Siden du egentlig ikke trenger noe særlig trykk på dampen ville jeg laget en idiotsikker sikkerhetsventil - en rør på toppen med litt god diameter som du stapper en våt fille i. Fillen vil blåse ut før tanken evt. går til himmels.

 

:yesnod:

 

 

 

No comment needed.

 

 

Arne Kjetil

Link to post
Share on other sites

  • 3 måneder senere...

jo det gikk bra..bortsett fra en kvist som var midt i bøyen...men da jeg får på fenderlisten blir det nok bra.....har sjøsatt for ca en mnd siden.....men er fortiden uten dynamo og startmotor siden ene lensepompa sluttet og virke og jeg merket det ikke før det var for sent....

Link to post
Share on other sites

Så flott at det gikk bra med dampingen.

 

Jeg har snekret en trekasse nå, - til damping:) Har prøvefyrt den i dag. Følger med på yr når det blir passende vær til å gå løs på jobben :)

 

 

jeg brukte rett og slett et dreneringsrør jeg som jeg isolerte med noen tepper på utsiden ....fikk faktisk nesten 80 grader inni røret etter å ha tettet ene enden med motor isalasjon og gla plast på den enden planka blir puttet inn

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...