Jump to content

hjemmesider til trebåt eiere ?

dorry gutten

Recommended Posts

Hvis du finner noen slike hjemmesider, er jeg svært interessert! Men dessverre er det dårlig med trebåtstoff rundt om; selv har jeg mest erfaring med eiere av tradisjonelle, gammeldagse robåter, og de virker nå helt skrive-uvillige (håper nesten at dette er urettferdig). Den største interessen og de fleste rådene om trebåter, har jeg faktisk funnet her på baatplassen! Kanskje en egen tråd for trebåter? Men så blir innleggene der lett isolert fra andre båteiere/-interesserte, så jeg vet ikke helt ....

Må jo selvfølgelig reklamere litt for sidene til CMB, også med eget forum.

Men av egen erfaring så trives nok trebåtfolk best i snekkerverkstedene siden, og er heller lite interesserte i å lage nettsider. Flere av sidene som nevnes i tråden er jo "døde"; hverken Sani eller Njordforumet har vært oppdatert siden 2006. Jeg håper virkelig ikke det er fordi prosjektene har strandet, for det er jo flotte båter.

Ellers må jeg ønske dere lykke til med dorry'en. Men dere har "litt" jobb forran dere, men med mer kjærlighet enn vett blir det sikkert bra. ;-) Spennende at dere skal beholde den som åpen båt forøvrig, jeg likte det i disse dager hvor "alle" skal ha takterasse.

jo takk for den du.....tak terasse ja....kommer jo bare ann på hvor en vil ha taket det......he he :cheers:

jo derfor vi valgte å ha den åpen er litt pga pengene..båten har ikke godt av å være for lenge på land...derfor vil vi sette den i brukstand først så få den på vannet......så eventuelt sette på et overbygg da tiden er rett og økonomien litt bedre....

gå inn på "vivvi" her inne på båtplassen, så finner du linken til sidene hans på profilen hans. forøvrig min båtnabo :cheers:

Hjemmesiden er desverre nede da jeg driver med en ny og bedre, men trådene er relativt godt oppdatert...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...