dorry gutten Startet 24.Februar.2009 Link til dette innlegget Startet 24.Februar.2009 hei....driver og leter på nett etter hjemmesider til båtfolk som har trebåt..for å få ideer om hvordan jeg skal resturere min båt... hær er min adresse www.dorrygutten.webs.com Sitér dette innlegget Link to post
Storø RC 34 Svart 24.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2009 Du skal ha for motet - her er det mye å gjøre. På en annen side er glede enorm når du sjøsetter å beundrer den vakre skuta di Stå på Sitér dette innlegget Ung mann i gammel båt....med båtførerbevis og SRC/VHF sertifikat Link to post
dorry gutten Svart 24.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2009 kom siden opp greit lissom....er ikke helt sikker på om alt funker som det skal ... Sitér dette innlegget Link to post
roeren Svart 24.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2009 Hvis du finner noen slike hjemmesider, er jeg svært interessert! Men dessverre er det dårlig med trebåtstoff rundt om; selv har jeg mest erfaring med eiere av tradisjonelle, gammeldagse robåter, og de virker nå helt skrive-uvillige (håper nesten at dette er urettferdig). Den største interessen og de fleste rådene om trebåter, har jeg faktisk funnet her på baatplassen! Kanskje en egen tråd for trebåter? Men så blir innleggene der lett isolert fra andre båteiere/-interesserte, så jeg vet ikke helt .... Sitér dette innlegget Link to post
Espen Svart 24.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2009 Du har jo Trebåtsakuten, svensk side, men mye interresant å se: http://www.trabatsakuten.nu/ Og så er det jo mange tråder her inne med tips, og du kan følge hele prosjekter :) Sitér dette innlegget Link to post
Storø RC 34 Svart 24.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2009 Kanskje vi kunne laget en egen side selv, eller evt lage en blogg her inne? Sitér dette innlegget Ung mann i gammel båt....med båtførerbevis og SRC/VHF sertifikat Link to post
tom-ass Svart 24.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2009 Jeg lagde denne hjemmesiden når jeg pusset opp ei tresnekke for noen år siden. Den gangen var jeg helt nybegynner og ante lite om båt, og spesielt trebåter. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 24.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2009 Vi har også hjemmeside for skøyta http://www.123hjemmeside.dk/trebaat Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
jupan Svart 24.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2009 Hei du tapre mann! Har ikke noen hjemmeside, men her er en tråd til sjarken min. https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=37399 JRO Sitér dette innlegget Link to post
Moas-ark Svart 24.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2009 Her er min blogg https://baatplassen.no/i/blog/thomsped/index.php? Kjempe smart å få samlet linkene her!! Sitér dette innlegget Nancy, trenekke 21 fot fra 1930. 1995-2001 Arina hvalersnekke 27 fot. 2001-2008 Miranda mahognysnekke 33 fot. 2008- 2021 Dirlanda, tre-motorseiler, 29 fot. 2021- Link to post
dorry gutten Svart 24.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2009 tenkte kansje vi skulle prøve å unngå å skrive så alt for masse ræl hær på denne mappa...helst bare legge inn linkene men bare å sende meg en im eller melding....jeg blir så glad så Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 24.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2009 (redigert) Njordforum Sani (Svensk) Jeppe Jul-Nielsen (Denne kan imidlertid skremme livskiten av enhver... [ser denne linken er litt utdatert mhht. bilder nå]) Redigert 24.Februar.2009 av Gnisten (see edit history) Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
EiSvIn Svart 24.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2009 Må jo selvfølgelig reklamere litt for sidene til CMB, også med eget forum. Men av egen erfaring så trives nok trebåtfolk best i snekkerverkstedene siden, og er heller lite interesserte i å lage nettsider. Flere av sidene som nevnes i tråden er jo "døde"; hverken Sani eller Njordforumet har vært oppdatert siden 2006. Jeg håper virkelig ikke det er fordi prosjektene har strandet, for det er jo flotte båter. Ellers må jeg ønske dere lykke til med dorry'en. Men dere har "litt" jobb forran dere, men med mer kjærlighet enn vett blir det sikkert bra. ;-) Spennende at dere skal beholde den som åpen båt forøvrig, jeg likte det i disse dager hvor "alle" skal ha takterasse. Sitér dette innlegget Link to post
dorry gutten Svart 24.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2009 jo takk for den du.....tak terasse ja....kommer jo bare ann på hvor en vil ha taket det......he he jo derfor vi valgte å ha den åpen er litt pga pengene..båten har ikke godt av å være for lenge på land...derfor vil vi sette den i brukstand først så få den på vannet......så eventuelt sette på et overbygg da tiden er rett og økonomien litt bedre.... Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 24.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2009 Njordforum Var nylig snakk om dette prosjektet, ingen som vet status, ble skuta ferdig? Sitér dette innlegget Link to post
dorry gutten Svart 26.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2009 (redigert) takker for den..det var en fin side.....men..er det ingen som vet om hjemmesider for litt mindre båter enn skøyter og stooooore trebåter? Redigert 26.Februar.2009 av dorry gutten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
NovaMalin Svart 26.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2009 Denne er fin! http://klassisktreseilerklubb.blogspot.com/ Sitér dette innlegget Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
nedgård Svart 26.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2009 gå inn på "vivvi" her inne på båtplassen, så finner du linken til sidene hans på profilen hans. forøvrig min båtnabo Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 26.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2009 gå inn på "vivvi" her inne på båtplassen, så finner du linken til sidene hans på profilen hans. forøvrig min båtnabo Hjemmesiden er desverre nede da jeg driver med en ny og bedre, men trådene er relativt godt oppdatert... Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
dorry gutten Svart 26.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2009 (redigert) oki...min side blir oppdatert hele tiden....driver og rydder å sjekker hva som skal bynnes med...ser ut som jeg må bynne å skifte ut klinken under vann linja www.dorrygutten.webs.com Redigert 26.Februar.2009 av dorry gutten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Moas-ark Svart 3.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2009 (redigert) Her er en side med diverse linker www.iring.nu/webbringar/Traebaatar.php og her hem.passagen.se/tresfjord26/ / hem.passagen.se/tresfjord26/tips_trabat.htm Redigert 3.Mars.2009 av thomsped (see edit history) Sitér dette innlegget Nancy, trenekke 21 fot fra 1930. 1995-2001 Arina hvalersnekke 27 fot. 2001-2008 Miranda mahognysnekke 33 fot. 2008- 2021 Dirlanda, tre-motorseiler, 29 fot. 2021- Link to post
Moas-ark Svart 3.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2009 Her er linker til trebåtbyggerier www.baat.no/baat_trebaater.html Sitér dette innlegget Nancy, trenekke 21 fot fra 1930. 1995-2001 Arina hvalersnekke 27 fot. 2001-2008 Miranda mahognysnekke 33 fot. 2008- 2021 Dirlanda, tre-motorseiler, 29 fot. 2021- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.