Jump to content

Ser BakkenMotor har tilbud på Uttern osv, men prisen har gått opp

peterka

Recommended Posts

Ser at alle Uttern som Bakken Motor har lagt ut på finn.no er satt opp med kr. 10.000,-. Spesielt på Uttern D55 så da veit dere kva dere har å gå på viss dere skal prute. Det er samme båtene som dei hadde før jul. Tips.

Eg ser også på ein Askeladden uten motor har samme økningen. Luring denne Bakken Motor.

Han skriver tilbud, men hadde bedre pris for nokre mnd siden på samme båtene. Så han har nok ein del å gå på.

Luring denne Bakken Motor.

Du skal se at han forsøker å overleve denne finanskrisen ved å ta priser som sikrer videre drift og holder folk i arbeid. Skikkelig tjuv-triks, det er helt klart... :crazy:

Jeg er for å prute og gjøre en god handel, men jeg synes vinklingen på innlegget ble litt feil. Men det er kanskje bare meg.

De opererer ikke med tilbudspriser, men med "bakkenpriser", og det er ikke alltid ensbetydene....

Jeg ble tilbudt "bakkenpris" på Askeladden i fjor høst, og den var desidert høyest i forhold til tilbudene jeg fikk av andre forhandlere...

Ikke var de (Bakken Jr) spessielt gode på oppfølging og tilbakemeldinger heller, og når den såkalte "bakkenprisen" endelig kom på bordet valgte jeg følgelig å handle et annet sted :yesnod:

Er du på utkikk etter Askeladden eller Uttern kan Båt-Holm i Halden trygt anbefales... Også etter at pengene har byttet hender :yesnod:

Mvh. SAP

Jeg kjøpte en Tohatsu 8 hester der i fjor. De tok en 6 hk Jonson i innbytte (den hadde gått 1/2 time). Etter et par måneder ringte en kar til meg angående motoren og lurte på om jeg hadde eid den før - for han hadde kjøpt den som ny av Bakken :rolleyes:

Luring denne Bakken ja.

...De tok en 6 hk Jonson i innbytte (den hadde gått 1/2 time). Etter et par måneder ringte en kar til meg angående motoren og lurte på om jeg hadde eid den før - for han hadde kjøpt den som ny av Bakken :rolleyes:

Luring denne Bakken ja.

Den var drøy, men ikke overraskene...

Fant denne kjøperen frem til deg når han skulle registrere eller forsikre sin "nagelneue" motor?

Hadde klikket i sidevinkel om det hadde skjedd meg :boxing::yesnod:

Mvh. SAP