Allan E Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 Kunne det være en ide å ha en båtplassen båt lakket i forumets farge på vannet. Nå er forumet 8 år gammelt å det er vel på tide å markere seg litt. Det kunne jo bli ett nytt spark til andre forum som sliter. Ingen nevnt og ingen glemt. En blåorange båt med www.baatplassen.no på skutesiden hadde gjordt seg godt i skjærgården nede på sørlandet. Er dette noe å jobbe vidre med? Quote Link to post
Superkul Posted March 1, 2009 Share Posted March 1, 2009 hvis alle medlemmene på forumet her spanderer usle 100 kr hver seg skal jeg male båten min med bp logo og hele stasen jeg Quote Prosjekt Draco-2100 Link to post
SandAnker Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 tja, kunne jo vært en idè det... Kanskje alle kan legge 500,- i en pott, som f. eks kan driftes av en bestemt person....På sørlandet Quote Link to post
johnson Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 hadde jo vært tøft det, sikker på at det ikke skal være en rundbane båt klasse t250 om 2-3 år?? :P Quote Navn: Erlend Sted: Bergen Båt: Viksund with 320 rider Motor: Mariner Viking 9,9 (15) hk Link to post
MB Keila Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 tja, kunne jo vært en idè det...Kanskje alle kan legge 500,- i en pott, som f. eks kan driftes av en bestemt person....På sørlandet Hvorfor ikke Vest-Finnmark? Quote Link to post
Polarn Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Kunne det være en ide å ha en båtplassen båt lakket i forumets farge på vannet. Nå er forumet 8 år gammelt å det er vel på tide å markere seg litt. Det kunne jo bli ett nytt spark til andre forum som sliter. Ingen nevnt og ingen glemt.En blåorange båt med www.baatplassen.no på skutesiden hadde gjordt seg godt i skjærgården nede på sørlandet. Er dette noe å jobbe vidre med? Hva slags båt skulle det vært da? Hadde vært morsomt om denne hadde gått rundt hele landet til BP`s medlemmer. Quote Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
-Matros- Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 tja, kunne jo vært en idè det...Kanskje alle kan legge 500,- i en pott, som f. eks kan driftes av en bestemt person....På sørlandet Hvorfor sørlandet? Ser ingen grunn til at den skal være på sørlandet. Quote Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
Mariell Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Hvorfor sørlandet? Ser ingen grunn til at den skal være på sørlandet. Regner nok med at SandAnker tenker på en person som bor i Mandal og som "eier" baatplassen.no Nemlig Ingar Quote MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
moosewine Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Det er jo på sørlandet båtfolket er, ellers i landet er det jo bare folk i båt Er jo et supert firma i Lillesand som Autofil brukte...husker ikke hva de heter, men de kunne sikkert gjort lakkejobben. Quote . Link to post
Polarn Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Hadde vært morsomere om BP`s medlemmer hadde gjort jobben selv. Kjøpe et prosjekt som vi pusser opp, lakkerer og gjør til BP`s egen båt som går fra Sør til nord og tilbake igjen. Noe alla den baggen som leveres rusdt. Quote Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
-Matros- Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Regner nok med at SandAnker tenker på en person som bor i Mandal og som "eier" baatplassen.noNemlig Ingar Tenkte ikke på det. Det er jo på sørlandet båtfolket er, ellers i landet er det jo bare folk i båt Er jo et supert firma i Lillesand som Autofil brukte...husker ikke hva de heter, men de kunne sikkert gjort lakkejobben. hmmmm... får endre signaturen min da.. Hadde vært morsomere om BP`s medlemmer hadde gjort jobben selv. Kjøpe et prosjekt som vi pusser opp, lakkerer og gjør til BP`s egen båt som går fra Sør til nord og tilbake igjen. Noe alla den baggen som leveres rusdt. Hadde vært morsomt det. Men BP's medlemmer er jo spredt i hele Norge.. Men vist noen hadde tatt intiativ til å gjøre dette! Er jo tross alt VELDIG mange folk som er innpå BP hver dag å! Quote Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
LALUNA II Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Regner nok med at SandAnker tenker på en person som bor i Mandal og som "eier" baatplassen.noNemlig Ingar Ingar bor nå i Søgne ikke i min fødeby Mandal Quote Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
alma Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Det er jo på sørlandet båtfolket er, ellers i landet er det jo bare folk i båt Er jo et supert firma i Lillesand som Autofil brukte...husker ikke hva de heter, men de kunne sikkert gjort lakkejobben. Firmaet heter custom car nettsiden: www.customcars.no Quote Link to post
-Matros- Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Firmaet heter custom car nettsiden: www.customcars.no og det er sikkert svindyrt? Quote Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
Polarn Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Hadde vært en morsom ting å gjøre, men neppe gjennomførbart. Quote Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
moosewine Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 og det er sikkert svindyrt? Det er de sikkert, med mindre de får sin logo på båten også....uansett hvis noen tar initiativet så sponser jeg en 200 lapp! Quote . Link to post
-Matros- Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Det er de sikkert, med mindre de får sin logo på båten også....uansett hvis noen tar initiativet så sponser jeg en 200 lapp! Nettopp. Vist de får sin egen logo på båten.. blir det ikke bare BP,s "pimped" båt.. men også det firmaet sin "pimpede" båt.. og vist jeg har forstått dette rett, så skulle det bare være bp,s båt.. Men uansett så skal det en god del 200 lapper til for at dette skal være gjennomførbart. Jeg vet ikke hvor mange andre det er her på bp som er villig til å sponse å. Men det med at båten bare skal være på sørlandet er bare tull spør du meg! Men er visst bare der det er båtfolk så.. Quote Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
moosewine Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Hehe, skal gjerne kjøre båten ditt du bor jeg 200 kr x 1000 av 20.000 medlemmer blir vel 200.000....kunne jo blitt kul båt det? Quote . Link to post
moosewine Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Hva med denne? http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=16421885 Quote . Link to post
Astor Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Men det var jo en seilbåt! Quote Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
johnson Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Ja, vi mente jo ordentlig båt ikke sånn flåte med pinne på Quote Navn: Erlend Sted: Bergen Båt: Viksund with 320 rider Motor: Mariner Viking 9,9 (15) hk Link to post
-Matros- Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Hehe, skal gjerne kjøre båten ditt du bor jeg 200 kr x 1000 av 20.000 medlemmer blir vel 200.000....kunne jo blitt kul båt det? sant det.. men man trenger noen som skal ha ansvar for kjøp av båt, oppussing etc etc.. så blir nok veldig vanskelig.. Hva med denne? http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=16421885 Så fin ut den.. men er jo ikke mange steder på den å pynte med bp merker/reklame.. vist ikke man tenker på seilet da.. men det blir jo svindyrt? astor og johnson: tror at vist alle skal bli fornøyd må det bli en motorseiler Quote Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
Polarn Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Hadde sett for meg en daycruiser jeg da Quote Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Worry II Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Noen som vet hva Ingar drømmer om ? ..assa båt ! Quote Link to post
Recommended Posts