Jump to content

Biltema 2 komponent båtlakk

VIP

Recommended Posts

Det var første gang jeg holdt i en lakksprøyte (Biltema proff-serien), og resultatet ble bra synes jeg. Fikk noen vanndråper i lakken, men det skyldtes dårlig vannutskiller på kompressorlufta. Min feil. Skal bruke mer penger på vannutskiller neste gang. De småfeilene (bare jeg vet om) skyldes ene og alene han som holdt i sprøytepistolen, ikke pistolen og lakken... :wink:

Tynna lakken til ca 20sec DIN med tynneren som Biltema selger. Har du mulighet til å sprøyte, gjør det !

Rull og pensel blir reserveløsninger slik jeg ser det.

Edited by Honduras (see edit history)

Eg har lakka ei snekke med grå primer fra biltema.....og tre lag kvit topcoat fra biltema......sprøyta laga på og er kjempefornøgd til å aldri ha lakksprøyta før...........lakksprøyta kjøpte eg på bilextra :o)...2-300,-

Men rådfør deg med folk som kan å sprøyte.....innstilling dyse og blandingsforhold.....lakkfart avstand...etc.......og ta deg god tid.og ha godt lokale....og ikkje minst beskytt deg med heildress og vernemaske,og ha det Varmt og støvfritt :o)

.....honduras var vel ein med gode råd :o)

Lykke til

Litt bilder:

neptun_018.jpg

neptun_006.jpg

neptun_003.jpg

Edited by NEPTUN-LE6621 (see edit history)

**Båtfolk**

-Vassendgutane-