Bitteliten Svart 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2009 Grattis! Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Gratulerer med ny båt Hvilken motor ble det forresten? Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Hølje Svart 28.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Gratulerer med ny båt Hvilken motor ble det forresten? Det står en Mercury 115 optimax på. I tillegg så er det full teak pakke, cocktailbord,hydr.styring, dekksluke, Navman trackfish 6500 plotter med GPS. Sitér dette innlegget Link to post
Valianto Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Grattis! Noen som gleder seg til sommer'n eller? Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Hølje Svart 28.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Grattis!Noen som gleder seg til sommer'n eller? Det kan du trygt si. Har hatt båt i mange år tidligere ,men grunnet at et forhold gikk i vasken så har det vert opphold noen år nå . Men nå er vi i gang igjen Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Gratulerer, ja! Helt sikkert riktig valg! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Hølje Svart 30.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2009 Her er det bilder fra prøvekjøringen. Sitér dette innlegget Link to post
goggen Svart 30.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2009 Gratulerer med et godt valg! Er det blått eller svart bunnstoff du har? Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Hølje Svart 30.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2009 Gratulerer med et godt valg! Er det blått eller svart bunnstoff du har? Det er svart. Har du båthenger til din Bella? I tilfelle hvilket merke , størrelse? Sitér dette innlegget Link to post
goggen Svart 30.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2009 (redigert) Svart bunnstoff så egentlig bra ut - skal ha en mørk selvpolerende oppå mitt harde hvite bunnstoff, og da var jeg litt usikker på om svart var OK pga blåfargen i skroget. Ser imidlertid bra ut på bildene! Jeg har en Easyline 2000 boggihenger fra Brenderup. Her er hengeren på sidene til Bakken Motor Du trenger ikke så kraftig henger, men jeg ville gjerne ha boggi så da ble det den. Funker veldig greit, og er utrolig god å dra. Her er vår båt på hengeren da jeg hentet den hos forhandler i fjor. Redigert 30.Mars.2009 av goggen (see edit history) Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.