KenBjork Svart 25.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2009 Hei Har ett tillegg, må passe på så du ikke driver å kjører i god fart utenfor "trim" området. Altså, at du driver å kjører i godt driv med motoren i "tilt" området. Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Bearded Beast Svart 25.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2009 iflg boka skal der være turtallsperre ang det der men eg har aldri prøvd.. Sitér dette innlegget Link to post
Jimpec Svart 26.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2009 Det stemmer at turtallssperra slår inn i det motoren forlater "pinnene" på tilten. Da piper det i hornet og den kutter til tomgang med en gang. Så det er nok bare innbilling fra min side når jeg tenker meg om. Skal få på ny trimsensor før den går på vannet og da har jeg jo kontroll. Men takk for tipset Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.