krisachsen Svart 21.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2009 er det den store fra bærum? Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
Polarn Svart 21.Mars.2009 Del på Facebook Svart 21.Mars.2009 Stemmer, vært mye bråk rundt den tror jeg men det endte hvist bra. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
krisachsen Svart 21.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2009 ja, det tviler jeg ikke på:P folk er sikkert mesunerlige :D men bør jeg registrere denne? Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
Polarn Svart 21.Mars.2009 Del på Facebook Svart 21.Mars.2009 Skaø du forsikre den så må du vel det, ellers er det vel fritt frem. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
krisachsen Svart 21.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2009 er det nødvendig å forsikre den da? Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
Polarn Svart 21.Mars.2009 Del på Facebook Svart 21.Mars.2009 Mener nå at du i det minste bør ha ansvarsforsikring, skulle du være uhelldig å kjøre på noen så må du ta hele regningen selv. Med en såppass liten motor som skal stoppe 800 kg kan jo ting gå galt om det blåser litt. Skal du ha den i havn, krever noen havner at den er brannforsikret o.s.v... Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
krisachsen Svart 21.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2009 da for vi skaffe det ;) tusen takk for mye hjelp:P veldig bra å ha et sted å spørre fra seg :D Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
tom-ass Svart 21.Mars.2009 Del på Facebook Svart 21.Mars.2009 Mener nå at du i det minste bør ha ansvarsforsikring, skulle du være uhelldig å kjøre på noen så må du ta hele regningen selv. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Suzumar Svart 21.Mars.2009 Del på Facebook Svart 21.Mars.2009 Å::::: Må en det? Vi snakker båt og ikke bil her, gjør vi ikke?? Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 21.Mars.2009 Del på Facebook Svart 21.Mars.2009 Ansvarsforsikringen dekker erstatningskrav mot eier, bruker eller fører av båten. Kjører han på meg vil jeg ræ..kjøre han no jæ.... Han er ikke pålagt det som i en bil, men det KAN være smart. Alt er opp til bruker! Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
tom-ass Svart 21.Mars.2009 Del på Facebook Svart 21.Mars.2009 Vi trenger ikke ta den diskusjonen her, for da sklir det helt ut. En båt forsikrer man pga at andre kan kjøre i den. Kjører du i meg, betaler min forsikring mine skader, og din forsikring dine skader. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Ingar Svart 21.Mars.2009 Del på Facebook Svart 21.Mars.2009 De som ikke har fulgt med på tidligere diskusjoner omkring forsikring og ansvar på sjøen kan f.eks. lese denne tråden. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 22.Mars.2009 Del på Facebook Svart 22.Mars.2009 Tror kanskje det kan være like greit med kasko eller ingen ting etter å ha skumlest ingar sine tråder Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
krisachsen Svart 22.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2009 (redigert) så hva bør jeg gjøre da? kasko? dette vil si at jeg må registrere flåte da, for å få forsikring? Redigert 22.Mars.2009 av krisachsen (see edit history) Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
Ingar Svart 22.Mars.2009 Del på Facebook Svart 22.Mars.2009 Tror neppe det går an å tegne bare kasko, dette er en forsikring som kommer i tillegg til ansvar. Og selv om sjansen for å få bruk for en ansvarsforsikring er ørliten, bør man likevel ha det. I tilfelle det verste skulle skje.. (personskade) Sitér dette innlegget Link to post
krisachsen Svart 24.Mars.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mars.2009 men jeg trur jeg dropper forsikring jeg ;) skjer det noe tar jeg det bare på pappas forsikring ;) vis det går da :P Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
krisachsen Svart 28.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2009 (redigert) to til tre uke til vi legger ut flåta nå ;) vi gleder oss som små unger! Redigert 28.April.2009 av krisachsen (see edit history) Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
lasseolsen Svart 23.Juni.2009 Del på Facebook Svart 23.Juni.2009 Hvordan gikk det med sjøsettingen? Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 23.Juni.2009 Del på Facebook Svart 23.Juni.2009 Spørsmålet er vel heller: Flydan? Sitér dette innlegget Link to post
krisachsen Svart 30.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juni.2009 flåta flyter helt super folkens :D her kommer det et bilde ;) Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
krisachsen Svart 30.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juni.2009 (redigert) Redigert 30.Juni.2009 av krisachsen (see edit history) Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
JRhansen Svart 30.Juni.2009 Del på Facebook Svart 30.Juni.2009 ikke mye og se der gitt ^^ Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/index.php/topic/56112-prosjekt-myra-21/ Link to post
krisachsen Svart 30.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juni.2009 Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
Grand Banks jr Svart 30.Juni.2009 Del på Facebook Svart 30.Juni.2009 Rendring av bildet feilet. Dvs opplastning eller omgjøring av størrelsen. Prøv igjen ;-) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
krisachsen Svart 30.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juni.2009 Sitér dette innlegget If God wanted us to make fibreglass boats, he would have made fibreglass trees! but he only made them wooden! Tresnekka "Jynne" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.