Jump to content

T - skjorter


Jensen_fra_Vest

Recommended Posts

Var det en ide å få laget noen T-shirt med baatplassen.no symbol på? Eller finnes det allerede :lol: :lol: De kunne så kjøpes av medlemmerne.

Det hadde vert fint å ha' på, nu når båtmessesesongen begynder.

Mvh. Jens Rytter.

 

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Link to post
Share on other sites

Det gjør jeg også, om de kan leveres i størrelse "gigantisk". I størrelse XXXL tar jeg gjerne flere.

Båthistorikk fra 1959: Tresnekke, 20 fot, Penta 2 sylinder, bensin. Trebåt, klinkbygget, 16 fot, Johnson 5.5 HK. Mørebas 16 fot, Johnson 25 HK. Trifoil 15 fot, Mercury 35 HK. Trifoil 17 fot, Mercury 65 HK. Myra 21, Volvo MD2B. Furuholmen 30, Farrymann 30HK. Skarpnes 30, Volvo MD40B. Broom 37 Ocean, 2x Perkins 6.356 HM. GibSea 522 Master, genoa, 96 kvm, storseil, 54 kvm, Perkins 4.236, 80 HK.

Link to post
Share on other sites

kan sjekke noe priser via en bekjent jeg

Lys grå, med krage og logo er det ønskelig ? Lys farge er best om sommeren i alle fall. Min kontakt kan lage "småserier" tror jeg, uten at de blir " hinsides" stykkpris.

 

Hva er en passende pris 200-250 kr ?

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Nå husker jeg ikke priser i farta men hvis man kjører en serie på 50 stk bør man komme ned i pris. Husk at skjorte med krave koster litt mer. Kvalitet har jo også noe og si. :cheers:

Og så bør det være trykk og ikke sånn påstryknings greie. :flag:

Her burde det være mulig og komme ned i en pris på 100-150 kr skulle jeg tro. :flag:

 

Kan hende man kan bestille 100 også. Skulle tro de fleste bestilte seg et par skjorter.

 

Kan undersøke litt idag når jeg alikevel skal til byen.

Hva kan man tenke seg da? Liten vimpel på brystet og stor på ryggen. Eller bare en foran eller bak?

 

Størrelser? L og XL

Link to post
Share on other sites

kan sjekke noe priser via en bekjent jeg

Lys grå, med krage og logo er det ønskelig ? Lys farge er best om sommeren i alle fall. Min kontakt kan lage "småserier" tror jeg, uten at de blir " hinsides" stykkpris.

 

Hva er en passende pris 200-250 kr ?

 

Suzuki

Snakker da IKKE om t-shirt av billigste kvalitet, men golf-skjorte med krave, da dette var ønskelig.

 

Kan sikkert levere billigste t-shirt m trykk til ca 80-90 kr. Tåler 3 vask før den faller fra hverandre....

"Min" leverandør kan kjøre serier på ned til 15 stk, uten at prisen blir vesentlig dyrere..

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Kjøper gjerne T-skjorte jeg også. Bare ikke logoen blir så stor at den dekker mesteparten av skjorta. Det synes ikke jeg er pent. Hva med et merke på brystet, (et lite på siden), et på armen, og evt et på ryggen. Kanskje et slagord for baatplassen på ryggen istedenfor logo?

:cheers:

Link to post
Share on other sites

Foreslår båtplassen-logo på brystet, ryggen fri til å kunne ha båtens navn på (vha stryketeknik).

 

Evt - kommer kanskje an på prisen - kunne den 2-farget stripen gå helt rund?

 

Men da må båtens navn legges til vha brodering; stryketeknik kan ikke skrive hvit når bakgrunnen allerede er mørk.

Link to post
Share on other sites

Nå har jeg undersøkt litt og det blir ikke lett og komme under 150,- Det er sikkert.

For de som synes det er dyrt så må man huske på at det er 3 farger i logoen! (det koster).

Tennis/golf skjorte er ikke de rimeligste heller.

Trykkekostnad før oppstart er dyrt bare den første gangen.(trykkemal)

 

Det man evt. kan gjøre er og ta en bestilling på hva de forskjellige ønsker av bekledning og så sende til trykking.

Det spiller ingen rolle om man leverer feks. 10 golfskjorter, 2 t-shirt, og 5 college gensere.

Trykkpris forandres ikke av dette.

 

Bare et forslag da det er forskjell på lommebøker rundt omkring. :cheers:

Link to post
Share on other sites

Foreslår båtplassen-logo på brystet, ryggen fri til å kunne ha båtens navn på (vha stryketeknik).

 

Men da må båtens navn legges til vha brodering; stryketeknik kan ikke skrive hvit når bakgrunnen allerede er mørk.

Helt enig med deg Andreas. Enkel og grei logo på bryst og så kan hver og en levere skjorta til brodering for eventuelt navn på båt.

Laget slike skjorter ifjor og da kostet brodering 25 kr for hele navnet.

Link to post
Share on other sites

Kan ikke de 2 som er mest på hugget med det praktiske - bastard... og suzuki - finne ut hva som er realistisk pris/kvalitet og så kjøre en poll med alternativene? Da ville vi få en god indikasjon.

 

Dersom det blir noe av - kanskje baatplassen kunne få noen royality-kroner per skjorte til å støtte driften  :cheers:  (IKKE til julebord  :flag:)

Link to post
Share on other sites

Første pris jeg har fått tak i er følgende:

 

Tennisskjorte med krave 225,-

T-skjorte vanlig               100,-

Pris er for ett trykk.

 

Dette var etter en kjapp telefon. Men dette skal undersøkes nærmere.

Skjortene vil uansett koste litt da de må trykkes i 4 farger.

 

Kommer tilbake på dette senere idag. :cheers:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...