Jump to content

T - skjorter


Jensen_fra_Vest

Recommended Posts

Hei !

 

Tskjortene kom i går. De er kjempefine.  :cool:

Bestillte XL og M.

XL er akkurat passe lang, men er trang over tredveårstillegget.

Den minste XL tskjorta jeg har. Så nå blir det hardtrening med situps, for å få inn magesekken.....

 

Hvis det er noen XXL igjen, så skal jeg bestille en til så jeg har en å bruke før magan er ferdig "krympet"... :lol:.

Link to post
Share on other sites

Du kan få mine :confused:, så trange t-skjorter er det lenge siden eg har prøvd. :lol: Har ingen målsetting om å få de til å passe. :lol:

Har fått flere reaksjoner på dette.

Jeg forsøkte tidligere å få en spesifikasjon fra leverandøren på størrelsene, men dette kom aldri.

Nå har jeg selv målt dem opp, resultatet ligger i en tabell på Effekter-siden.

 

Skal ta dette opp med leverandøren.

 

De av dere som har fått T-skjorter som er for små kan bare returnere disse til meg og få pengene tilbake, adressen står på pakken dere mottok.

Legg ved kontonr det skal utbetales til.  :blush:

Link to post
Share on other sites

Fikk t-skjortene i dag. Veldig fine. MEN - som flere har påpekt - dette var veldig små størrelser. Og stoffet er praktisk talt ikke tøyelig. Må nok trene mye før XL blir passende..... Kanskje må de doneres til noen med mindre kropp?

 

Ingar - er det mulig å få leverandøren til å sy opp et nytt sett med mer normale mål på størrelsene?

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Link to post
Share on other sites

Fikk t-skjortene i dag. Veldig fine. MEN - som flere har påpekt - dette var veldig små størrelser. Og stoffet er praktisk talt ikke tøyelig. Må nok trene mye før XL blir passende..... Kanskje må de doneres til noen med mindre kropp?

 

Ingar - er det mulig å få leverandøren til å sy opp et nytt sett med mer normale mål på størrelsene?

Ditto!

XXL for liten for meg  :cheers:

M/B Månestråle

www.maanestraale.com

Link to post
Share on other sites

Må bare hive meg på her.. var det Kineser størrelser dette her??  ( håper jeg ikke fornærmer noen) XL trodde jeg skulle holde godt til min veltrente kropp :cheers::smiley:  men dette var var mer medium ja...... i følge kona så jeg ut som en godt stappet fleskepølse i den .  Tror hun bare sier det for å beholde skjortene selv...

 

PS Skjortene var fine de og det samme var broderingen...

 

Mvh

 

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Link to post
Share on other sites

Flotte T-skjorter er ankommet! Ble litt engstelig for størrelsene etter å ha lest denne tråden. MEN: - de passet fortreffelig. Puh! Det var en lettelse.  :smiley:

 

Skal brukes første gang på pinsekonvoi/treff i regi av båtforeningen. Tipper det blir en del nysjerrige spørsmål om disse fine skjortene. Vi får reklamere godt for baatplassen.  :cheers:

Link to post
Share on other sites

for oss med kropp bygget for last og ikke fart ble dette litt snaut ja !

Bruker vanligvis L men her ble tom XL for liten gitt !

 

Benytter meg av Ingars tilbud, og sender tilbake hele stasen,

PS: fruens eksemplar satt som et skudd..

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Det er heldigvis bare meg i familien som har så stor PUB muskel  :smiley::cheers:

Hmm, det ble baatplassen kjole når fruen testa t- skjortene mine. :lol: Nå er den ene konvertert til nattas til jentungen. :smiley: Er det noen i Sandnes / Stavanger området som har lyst på noen små XXL er det bare å sende en IM.

Link to post
Share on other sites

Dette er vel service av "ypperste" klasse Ingar, selv om jeg er fornøyd med T-skjortene som du ser, synes jeg du fortjener en honør for arbeidet du gjør med reklamasjonen:flag: :sailing::flag:

 

all honnør til Ingar, at han er blitt "lurt" er neppe hans skyld. Regner med at det blir en løsning, til alles beste...

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Skjortene passet som om de var skreddersydd. Blir nok et vanlig antrekk ombord.  :flag: :flag: :sailing:

T-skjortene var flotte de. Må kanskje være litt forsiktig med for mange  :flag:, siden ølmuskelen har en tendens til å vokse om sommeren. Håper bare de ikke krymper for mye i vask. Da blir det pølseskinn i stedet! :lol: .

Trodde jeg tok i når jeg bestilte XL, men det var visst bare akkurat. Satser på at det går bra uten å bytte allikevel.

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Venter fremdeles i spenning på T-skjorter, håper mine bestilte 3 stk i str. M passer min fremdeles slanke (ujevnt fordelt nå)  kropp på 67kg!

 

Bilde

Lenge siden, snart sølvbryllup

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Venter fremdeles i spenning på T-skjorter, håper mine bestilte 3 stk i str. M passer min fremdeles slanke (ujevnt fordelt nå)  kropp på 67kg!

 

Bilde

Lenge siden, snart sølvbryllup

 

Lars H.

 

 

 

 

De passer nok bra Lars,jeg bestilte også medium og de passet perfekt..(78kg)

Link to post
Share on other sites

Mine XL passet også dårlig. Kroppsformen, eller mangel på sådann kom vel tydelig frem.

 

Jeg legger de til sides og avventer hva Ingar får til mot leverandøren.

Regner ikke med at jeg returner, hvis ikke leverandøren kommer opp en løsning med t-shirt i normale størrelser.

 

Det er ikke store summen det er snakk om og alt for mye bryderi for både meg og Ingar med retur og tilbakebetaling. Om ikke annet blir de fine til guttene.

Link to post
Share on other sites

Neil størrelser, det er ikke til å bli klok på.  Jeg har en T-skjorte i størrelse medium som passer bedre enn de XXL skjørtene jeg mottak. Jeg fikk kun hodet igjennom halsåpningen, så var det slutt.

 

Jeg skal se om admiralen vil ha dem, hun bruker medium i damestørrelser, så de passer sikkert om hun vil ha det litt løst og ledig.  Hvis ikke returnerer jeg dem.  Fin service.

 

Ellers bestiller jeg to nye i størrelse XXXXXXXXL :wink:

Båthistorikk fra 1959: Tresnekke, 20 fot, Penta 2 sylinder, bensin. Trebåt, klinkbygget, 16 fot, Johnson 5.5 HK. Mørebas 16 fot, Johnson 25 HK. Trifoil 15 fot, Mercury 35 HK. Trifoil 17 fot, Mercury 65 HK. Myra 21, Volvo MD2B. Furuholmen 30, Farrymann 30HK. Skarpnes 30, Volvo MD40B. Broom 37 Ocean, 2x Perkins 6.356 HM. GibSea 522 Master, genoa, 96 kvm, storseil, 54 kvm, Perkins 4.236, 80 HK.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...