Tom J. Svart 22.Mai.2004 Del på Facebook Svart 22.Mai.2004 Hei ! Tskjortene kom i går. De er kjempefine. Bestillte XL og M. XL er akkurat passe lang, men er trang over tredveårstillegget. Den minste XL tskjorta jeg har. Så nå blir det hardtrening med situps, for å få inn magesekken..... Hvis det er noen XXL igjen, så skal jeg bestille en til så jeg har en å bruke før magan er ferdig "krympet"... . Sitér dette innlegget Link to post
Jamo Svart 22.Mai.2004 Del på Facebook Svart 22.Mai.2004 H Hvis det er noen XXL igjen, så skal jeg bestille en til så jeg har en å bruke før magan er ferdig "krympet"... . Du kan få mine , så trange t-skjorter er det lenge siden eg har prøvd. Har ingen målsetting om å få de til å passe. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 22.Mai.2004 Del på Facebook Svart 22.Mai.2004 Du kan få mine , så trange t-skjorter er det lenge siden eg har prøvd. Har ingen målsetting om å få de til å passe. Har fått flere reaksjoner på dette.Jeg forsøkte tidligere å få en spesifikasjon fra leverandøren på størrelsene, men dette kom aldri. Nå har jeg selv målt dem opp, resultatet ligger i en tabell på Effekter-siden. Skal ta dette opp med leverandøren. De av dere som har fått T-skjorter som er for små kan bare returnere disse til meg og få pengene tilbake, adressen står på pakken dere mottok. Legg ved kontonr det skal utbetales til. Sitér dette innlegget Link to post
Jamo Svart 23.Mai.2004 Del på Facebook Svart 23.Mai.2004 De av dere som har fått T-skjorter som er for små kan bare returnere disse til meg og få pengene tilbake, adressen står på pakken dere mottok. Det er heldigvis bare meg i familien som har så stor PUB muskel Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 23.Mai.2004 Del på Facebook Svart 23.Mai.2004 Litt synsing ... ikke ta det ille opp. Hva med hvite t-skjorter? Ved bruk om sommeren kan det være veldig greit med hvitt i solsteken. Greit å benytte blå på kvelden... . Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 23.Mai.2004 Del på Facebook Svart 23.Mai.2004 Hvitt blir hemningsløst fort "bedritent" :-) Synes de blå var fine, jeg :-) (takk til EOS som bestilte for meg) Erik Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
M/S Bastard Svart 25.Mai.2004 Del på Facebook Svart 25.Mai.2004 Da var t-skjortene i havn ser riktig så bra ut dette da Vel, da må jeg ut og bygge båt så jeg får brukt skjorter og vimpler i sommer (forhåpentligvis) Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 25.Mai.2004 Del på Facebook Svart 25.Mai.2004 Fikk t-skjortene i dag. Veldig fine. MEN - som flere har påpekt - dette var veldig små størrelser. Og stoffet er praktisk talt ikke tøyelig. Må nok trene mye før XL blir passende..... Kanskje må de doneres til noen med mindre kropp? Ingar - er det mulig å få leverandøren til å sy opp et nytt sett med mer normale mål på størrelsene? Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
maanestraale Svart 25.Mai.2004 Del på Facebook Svart 25.Mai.2004 Fikk t-skjortene i dag. Veldig fine. MEN - som flere har påpekt - dette var veldig små størrelser. Og stoffet er praktisk talt ikke tøyelig. Må nok trene mye før XL blir passende..... Kanskje må de doneres til noen med mindre kropp? Ingar - er det mulig å få leverandøren til å sy opp et nytt sett med mer normale mål på størrelsene? Ditto! XXL for liten for meg Sitér dette innlegget M/B Månestråle www.maanestraale.com Link to post
Pjolter Svart 25.Mai.2004 Del på Facebook Svart 25.Mai.2004 Må bare hive meg på her.. var det Kineser størrelser dette her?? ( håper jeg ikke fornærmer noen) XL trodde jeg skulle holde godt til min veltrente kropp men dette var var mer medium ja...... i følge kona så jeg ut som en godt stappet fleskepølse i den . Tror hun bare sier det for å beholde skjortene selv... PS Skjortene var fine de og det samme var broderingen... Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
HaJ Svart 25.Mai.2004 Del på Facebook Svart 25.Mai.2004 Flotte T-skjorter er ankommet! Ble litt engstelig for størrelsene etter å ha lest denne tråden. MEN: - de passet fortreffelig. Puh! Det var en lettelse. Skal brukes første gang på pinsekonvoi/treff i regi av båtforeningen. Tipper det blir en del nysjerrige spørsmål om disse fine skjortene. Vi får reklamere godt for baatplassen. Sitér dette innlegget Hjemmeside/blogg Link to post
Suzuki Svart 26.Mai.2004 Del på Facebook Svart 26.Mai.2004 for oss med kropp bygget for last og ikke fart ble dette litt snaut ja ! Bruker vanligvis L men her ble tom XL for liten gitt ! Benytter meg av Ingars tilbud, og sender tilbake hele stasen, PS: fruens eksemplar satt som et skudd.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Jamo Svart 26.Mai.2004 Del på Facebook Svart 26.Mai.2004 Det er heldigvis bare meg i familien som har så stor PUB muskel Hmm, det ble baatplassen kjole når fruen testa t- skjortene mine. Nå er den ene konvertert til nattas til jentungen. Er det noen i Sandnes / Stavanger området som har lyst på noen små XXL er det bare å sende en IM. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 26.Mai.2004 Del på Facebook Svart 26.Mai.2004 Ingar - er det mulig å få leverandøren til å sy opp et nytt sett med mer normale mål på størrelsene?Er i dialog med dem og regner med at vi finner en løsning.Kommer tilbake så fort jeg vet noe mer. Sitér dette innlegget Link to post
Plomma I Svart 26.Mai.2004 Del på Facebook Svart 26.Mai.2004 Dette er vel service av "ypperste" klasse Ingar, selv om jeg er fornøyd med T-skjortene som du ser, synes jeg du fortjener en honør for arbeidet du gjør med reklamasjonen:flag: :lol: :confused: Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
Marø Svart 26.Mai.2004 Del på Facebook Svart 26.Mai.2004 Skjortene passet som om de var skreddersydd. Blir nok et vanlig antrekk ombord. :flag: Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 26.Mai.2004 Del på Facebook Svart 26.Mai.2004 Dette er vel service av "ypperste" klasse Ingar, selv om jeg er fornøyd med T-skjortene som du ser, synes jeg du fortjener en honør for arbeidet du gjør med reklamasjonen:flag: all honnør til Ingar, at han er blitt "lurt" er neppe hans skyld. Regner med at det blir en løsning, til alles beste... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
GeirFrode Svart 26.Mai.2004 Del på Facebook Svart 26.Mai.2004 Skjortene passet som om de var skreddersydd. Blir nok et vanlig antrekk ombord. :flag: T-skjortene var flotte de. Må kanskje være litt forsiktig med for mange , siden ølmuskelen har en tendens til å vokse om sommeren. Håper bare de ikke krymper for mye i vask. Da blir det pølseskinn i stedet! .Trodde jeg tok i når jeg bestilte XL, men det var visst bare akkurat. Satser på at det går bra uten å bytte allikevel. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 26.Mai.2004 Del på Facebook Svart 26.Mai.2004 Hei. Venter fremdeles i spenning på T-skjorter, håper mine bestilte 3 stk i str. M passer min fremdeles slanke (ujevnt fordelt nå) kropp på 67kg! Lenge siden, snart sølvbryllup Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Frank v. Svart 26.Mai.2004 Del på Facebook Svart 26.Mai.2004 Hei. Venter fremdeles i spenning på T-skjorter, håper mine bestilte 3 stk i str. M passer min fremdeles slanke (ujevnt fordelt nå) kropp på 67kg! Lenge siden, snart sølvbryllup Lars H. De passer nok bra Lars,jeg bestilte også medium og de passet perfekt..(78kg) Sitér dette innlegget Link to post
Plomma I Svart 26.Mai.2004 Del på Facebook Svart 26.Mai.2004 Nyere forskning viser til at man ikke får "ølmage" av å drikke øl :flag: Men hvorfor heter det da ølmage Har selv en slik og den passet fint inn i T-skjorta "L" Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 26.Mai.2004 Del på Facebook Svart 26.Mai.2004 Fin-fine T-skjorter, men de må være sydd etter pygmè-mål XL så ut som et tynt lag med body-paint, og sliktno' er ikke min kropp egnet til :nono: Må nok returneres. Hva er adressen? M/Y Ellen Marie Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Eppa Svart 26.Mai.2004 Del på Facebook Svart 26.Mai.2004 Mine XL passet også dårlig. Kroppsformen, eller mangel på sådann kom vel tydelig frem. Jeg legger de til sides og avventer hva Ingar får til mot leverandøren. Regner ikke med at jeg returner, hvis ikke leverandøren kommer opp en løsning med t-shirt i normale størrelser. Det er ikke store summen det er snakk om og alt for mye bryderi for både meg og Ingar med retur og tilbakebetaling. Om ikke annet blir de fine til guttene. Sitér dette innlegget Link to post
Festina Lente IV Svart 27.Mai.2004 Del på Facebook Svart 27.Mai.2004 Neil størrelser, det er ikke til å bli klok på. Jeg har en T-skjorte i størrelse medium som passer bedre enn de XXL skjørtene jeg mottak. Jeg fikk kun hodet igjennom halsåpningen, så var det slutt. Jeg skal se om admiralen vil ha dem, hun bruker medium i damestørrelser, så de passer sikkert om hun vil ha det litt løst og ledig. Hvis ikke returnerer jeg dem. Fin service. Ellers bestiller jeg to nye i størrelse XXXXXXXXL Sitér dette innlegget Båthistorikk fra 1959: Tresnekke, 20 fot, Penta 2 sylinder, bensin. Trebåt, klinkbygget, 16 fot, Johnson 5.5 HK. Mørebas 16 fot, Johnson 25 HK. Trifoil 15 fot, Mercury 35 HK. Trifoil 17 fot, Mercury 65 HK. Myra 21, Volvo MD2B. Furuholmen 30, Farrymann 30HK. Skarpnes 30, Volvo MD40B. Broom 37 Ocean, 2x Perkins 6.356 HM. GibSea 522 Master, genoa, 96 kvm, storseil, 54 kvm, Perkins 4.236, 80 HK. Link to post
arquebus Svart 27.Mai.2004 Del på Facebook Svart 27.Mai.2004 Ser det er mange som har problemer med størrelsen på t-skjortene, men de jeg har fått passet i hvert fall veldig bra. Vi er godt fornøyde Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.