Tom J. Svart 27.Mai.2004 Del på Facebook Svart 27.Mai.2004 Hei ! Jeg kjøpte størrelse medium til min bedre halvdel, og denne passet helt perfekt på henne. Bortsett fra lengden på tskjorten og ermene, så er XL veldig lik Medium i omfang. Spørs om det er en liten produksjonsfeil her....... Sitér dette innlegget Link to post
Eppa Svart 27.Mai.2004 Del på Facebook Svart 27.Mai.2004 Venter fortsatt på en avklaring. Uansett er løpet kjørt mhp denne sesongen grunnet den lange leverings-tiden. De som har fått T-skjorter som ikke passer kan returnere til: baatplassen.no Føreidveien 9 4640 Søgne Husk å legge ved kontonr. for tilbakebetaling. Hvis vi returnerer T-skjorter nå hvem sitter da igjen med regningen? Synes det blir helt feil om du Ingar skal ta denne støyten. Det er jo ikke din feil at størrelsene var så små. Bør vi ikke avvente returneringen inntil en eventuell avklaring på reklamasjonen er mottatt? Det gjør iallefall jeg. Det kan da ikke haste så veldig med å få sendt de tilbake. De spiser ikke mat der de ligger. Sitér dette innlegget Link to post
Stormbringer Svart 28.Mai.2004 Del på Facebook Svart 28.Mai.2004 Det kan da ikke haste så veldig med å få sendt de tilbake. De spiser ikke mat der de ligger. Nettop, og de tar jo ikke store plassen heller. Avventer også tilbakemelding fra leverandør før jeg foretar meg noe. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 28.Mai.2004 Del på Facebook Svart 28.Mai.2004 Synes det blir helt feil om du Ingar skal ta denne støyten. Det er jo ikke din feil at størrelsene var så små. Tar det som en selvfølge at leverandøren tar denne, og ikke Ingar .. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
jada Svart 28.Mai.2004 Del på Facebook Svart 28.Mai.2004 Har tatt i bruk en av skjortene Kunne ikke vente. Den får sin innvielse på sjøen i dag. Håper på det beste når det gjelder krymping i vask. Skjorta må ikke bli noe trangere enn den er Den andre skjorta ligger innpakket i påvente av en avklaring om hva som skjer. Og vimpelen henger i masta fra i fjor høst. Nå kan sommeren komme for fullt Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 1.Juni.2004 Del på Facebook Svart 1.Juni.2004 Hei. Det ble T-skjorteinvielse i pinsehelgen. Størrelse M passet mitt "atletiske legeme" helt utmerket! (Et den nedsunkne brystkassen ble fremhevet var ikke T-skjortens skyld!) Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
bliss X Svart 1.Juni.2004 Del på Facebook Svart 1.Juni.2004 Du må drikke mer øl Lars Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 1.Juni.2004 Del på Facebook Svart 1.Juni.2004 Du må drikke mer øl Lars Den forsto jeg ikke, trodde det var ølet som var årsaken til den flotte brystkassen jeg har like over beltet! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
bliss X Svart 1.Juni.2004 Del på Facebook Svart 1.Juni.2004 Hmmm.... Synes jeg stadig leser om folk som opplever xxl for trang, så da må det jo mangle noe hvis du får på deg en M Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 1.Juni.2004 Del på Facebook Svart 1.Juni.2004 Hmmm.... Synes jeg stadig leser om folk som opplever xxl for trang, Ja nettopp! Uten å ha ført statistikk virker det like vel som at det helst gjelder de store størrelsene det er problem med? Det er vel en god del fornøyde kjøpere av de mindre størrelsene? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Ingar Svart 1.Juni.2004 Del på Facebook Svart 1.Juni.2004 Hmmm.... Synes jeg stadig leser om folk som opplever xxl for trangSå langt jeg kan forstå er problemet med T-skjortene at de skiller så lite i størrelsen, medium er "kurant" mens de større størrelsene er for smale.(Det går vel frem av tabellen på "Effekter" siden.) Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 1.Juni.2004 Del på Facebook Svart 1.Juni.2004 Så langt jeg kan forstå er problemet med T-skjortene at de skiller så lite i størrelsen, medium er "kurant" mens de større størrelsene er for smale. (Det går vel frem av tabellen på "Effekter" siden.) Så dermed blir størrelsene: M, XM, XXM Beklager, men jeg kunne bare ikke dy meg... mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Plomma I Svart 1.Juni.2004 Del på Facebook Svart 1.Juni.2004 Høres ut som det er endel her som har en flott brøstkasse rett over beltespenna :puke: Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
bliss X Svart 1.Juni.2004 Del på Facebook Svart 1.Juni.2004 Kan det være at man benytter samme betegnelser som i marinen? sist jeg var ute med KNM Alta i forb. med flåtebesøket skulle alle som viste seg på dekk ha på vindjakker. Det ble som vanlig en del klabb og babb om størrelser osv og det viste seg da at XL sto for X(tra) L(iten). Tro det eller ei Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 1.Juni.2004 Del på Facebook Svart 1.Juni.2004 Testet t-skjortene i pinsa vi og. Medium til Dilla passet som hånd i hanske. XL til Dillerinnen var ikke engang verdt å prøve på. Ikke i nærheten av stor nok... Forslag til de som har fått noe som er for lite: Hvis du ikke har kjenninger som kan bruke det - hva med å selge til andre baatplassen medlemmer? På den måten sparer vi Ingar for enda mer arbeide med å også håndtere retur. Forresten - takk for jobben med å skaffe t-skjortene, Ingar! Sitér dette innlegget Link to post
Brumle Svart 1.Juni.2004 Del på Facebook Svart 1.Juni.2004 Bruker vanligvis XL men her ble XXL for liten, enkelte deler av kroppen kom noe vel godt frem. Men det ble et par utmerkete nattkjoler til min datter Sitér dette innlegget Link to post
Ariel Svart 10.Juni.2004 Del på Facebook Svart 10.Juni.2004 Endelig har vi også fått t skjortene , de ser helt greie ut i størelsen. Er det mangen av dere som har t skjortene? Sitér dette innlegget Link to post
HaJ Svart 10.Juni.2004 Del på Facebook Svart 10.Juni.2004 Her er en del T-skjortebrukere. Ikke så mange som ønskelig da størrelsen fra large og oppover var mye mindre enn forventet . Du kan lese mer om dette her: https://baatplassen.no/i/YaBB.php?board=...;num=1084999999 Sitér dette innlegget Hjemmeside/blogg Link to post
jorhei Svart 10.Juni.2004 Del på Facebook Svart 10.Juni.2004 Vil det bli noen mulighet for å bestille t skjorter senere også? Eller var dette eneste mulighet? Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Batdilla Svart 10.Juni.2004 Del på Facebook Svart 10.Juni.2004 Hvis du går inn på Medlemssider - Vimpel, så ser du antall som er igjen. Så lenge det er igjen, vil jeg tro det er bare å bestille. Hvordan det stiller seg etter at det er utsolgt, er jeg usikker på. Det kommer vel ann på om noen tar på seg alt arbeidet med å bestille og sende ut... Det beste er å smi mens jernet er varmt og bestille nå.. Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 10.Juni.2004 Del på Facebook Svart 10.Juni.2004 Hvis du går inn på Medlemssider - Vimpel, så ser du antall som er igjen. Så lenge det er igjen, vil jeg tro det er bare å bestille. Hvordan det stiller seg etter at det er utsolgt, er jeg usikker på. Det kommer vel ann på om noen tar på seg alt arbeidet med å bestille og sende ut... Det beste er å smi mens jernet er varmt og bestille nå.. Hei batdilla! Neste spørsmål er da om hvilken størrelse jeg må bestille når jeg vanligvis bruker L? Har jo lest at de var så små disse t skjortene. Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
OT-flyktning Svart 10.Juni.2004 Del på Facebook Svart 10.Juni.2004 Hei batdilla! Neste spørsmål er da om hvilken størrelse jeg må bestille når jeg vanligvis bruker L? Har jo lest at de var så små disse t skjortene. Ja, nå må du skynde deg til medlemssidene - da står det jo til og med målene. Finn fram mors symål (eller hva tommerstokken til syersken kalles) slyng det rund brystkassen og så er du igang. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 10.Juni.2004 Del på Facebook Svart 10.Juni.2004 Finn fram mors symål (eller hva tommerstokken til syersken kalles) slyng det rund brystkassen og så er du igang. Det der skjønte jeg ikke Andreas . Skal vi måle der hvor brystkassa var i ungdommen eller der hvor den er i dag Det ser ut meg som den siger litt mere nedover for hvert år.men så lenge det er noe å henge bukseselene på får jeg være glad :yesnod: Sitér dette innlegget Link to post
Bertinius Svart 10.Juni.2004 Del på Facebook Svart 10.Juni.2004 Jeg bestilte to t-skjorter str. xl. den ene passet meg som er L, men den andre passet ikke min kone. Det jeg vil fram til er at str er alt for små i henhold til angivelsene. Ellers en utmerket kvalitet Sitér dette innlegget Link to post
Bertinius Svart 10.Juni.2004 Del på Facebook Svart 10.Juni.2004 Størrelsene var alt for små, da jeg bestilte to XL var det to som var altfor små jeg mottok, men meget gode skjorter Hei batdilla! Neste spørsmål er da om hvilken størrelse jeg må bestille når jeg vanligvis bruker L? Har jo lest at de var så små disse t skjortene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.