Astor Svart 17.Juni.2004 Del på Facebook Svart 17.Juni.2004 Størrelsene var alt for små, da jeg bestilte to XL var det to som var altfor små jeg mottok, men meget gode skjorter Bestilte 3 skjorter men de satt som klistra utenpå vommen. Jeg må få¨lov å returnere dise å få minst en str. større. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Ingar Svart 17.Juni.2004 Del på Facebook Svart 17.Juni.2004 Bestilte 3 skjorter men de satt som klistra utenpå vommen. Jeg må få¨lov å returnere dise å få minst en str. større.Beklager, men vi har ikke noen større enn XL. Som nevnt kan alle returnere å få pengene tilbake. NB: De fysiske størrelsene ligger i en tabell på Effekter-siden, vennligst sjekk denne før man bestiller. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 17.Juni.2004 Del på Facebook Svart 17.Juni.2004 Beklager, men vi har ikke noen større enn XL. Som nevnt kan alle returnere å få pengene tilbake. NB: De fysiske størrelsene ligger i en tabell på Effekter-siden, vennligst sjekk denne før man bestiller. Ser at du har lagt ut målene, men det er uvanlig å måle skjortene før man bestiller. Har aldri opplevd at ikke XL går på. Må bruke skohorn! Hvis det kommer inn store størrelser, noe jeg håper det gjør, vil jeg gjerne sende i retur å vente på ny ladning. (ingen hast) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Ingar Svart 18.Juni.2004 Del på Facebook Svart 18.Juni.2004 Ja, du og andre som har fått feil størrelse kan bare sende i retur. Baatplassen Føreidveien 9 4640 Søgne. Oppgi bankkonto for tilbakebetaling. Sitér dette innlegget Link to post
Proofreader Svart 19.Juni.2004 Del på Facebook Svart 19.Juni.2004 T-skjorter og vimpel kom i posten i går T-skjortene er flotte, men har nok et snitt som passer bedre på de som har "vaskebrett" enn på oss med "vaskeball"......... Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 21.Juni.2004 Del på Facebook Svart 21.Juni.2004 Hei. Se vedlagte bilde av hva som lå i postkassen da vi kom hjem etter å ha vært ute med båten fra torsdag til idag. Jeg er stolt som en hane! Tusen takk! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
jorhei Svart 28.Juni.2004 Del på Facebook Svart 28.Juni.2004 I dag kom t skjortene til meg og jonhei og. Riktignok litt trang på meg, men det går seg til........... Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Plomma I Svart 13.Juli.2004 Del på Facebook Svart 13.Juli.2004 Nå har sjefsmatrosen og jeg vært i Kragerø og omegn i skjærgården rundt der og ikke sette en eneste en vimpel eller T-skjorte....... hvor har dere vært??? Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.