upperten Startet 27.Mars.2009 Link til dette innlegget Startet 27.Mars.2009 Skal kjøpe Raymarine autopilot til "ny" båt. Er det noen som har god erfaring med og kan anbefale en nettbutikk i England ? På forhånd takk for eventuelle gode råd. Sitér dette innlegget Link to post
upperten Svart 28.Mars.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Prøver igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Vidar B Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Hei Ja jeg kan anbefale deg å handle hos:"www.mesltd.co.uk/". Har selv handlet der og fikk veldig god oppfølging. De har fine nettsider, og trenger du mer info, er det lett å få kontakt. De snakker bare engelsk! Jeg fikk litt problemer med leveranse-stedet, og det var noen varer jeg ville trekke fra bestillingen. Dette ble utført uten problemer og penger refundert og jeg ble ønsket velkommen til å handle igjen. Virket veldig seriøse . Sitér dette innlegget Link to post
toholthe Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Jeg bestillte noe greier fra Marinemegastore.com Bra butikk og service, men det tok nesten en måned før alt kom, og da mangla det en ting. Så kan vel ikke si jeg kan anbefale dem. Mulig jeg var litt uheldig. Torbjørn Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 28.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2009 Hvordan er det å bruke GPS kjøpt i England her????? Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.