Jump to content

Ny regatta til Orkenøyene, kategori 2

Allan E

Recommended Posts

Har fått innbydelse til en ny regatta i posten. Den regattaen som gikk fra Stavanger over nordsjøen til Skotland er det slutt på etter 25 år.

Denne nye regattaen "Convoy cup north sea race" går nå til Orkenøyene med start fra Skudesneshavn. Tror distansen er ca 250nm.

Desverre er det litt for lang tur bort for å være med i regattaen ellers kunne det vært moro å vært med på en slik en.

Hvis dette kunne være noe du vil vite mer om så er det mer info på http://www.convoycup.no

Jeg har blitt tatt i mot på en usedvanlig god måte alle stedene jeg har vært, både på Orkenøyene og i Skottland. Har hatt med pass, men aldri blitt spurt om å fremvise det, papirer på båten har det aldri vært spørsmål om. Dvs. de ville se forsikringsavtalen på båten da jeg skulle i caledonienkanalen, men de hadde jeg selvfølgelig ikke omobrd. Hadde imidlertid forsikringsavtale på en bil jeg hadde, og viste frem det. Den var jo skrevet på Norsk, så da var det ikke noe problem. Det eneste han trengte å se var navnet på selskapet, så det gikk veldig fint.

• 5 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...