Jump to content

Garmin 520S. Missing software etter oppdatering

ray

Recommended Posts

Skulle hjelpe en kompis med å oppdatere hans nye Garmin 520S. Starta plotteren før første gang i min båt (jeg har samme plotter). Etter oppstarts setup var klar, satte jeg inn minnebrikke med nyeste programvare. Fikk da beskjed om att det ikke var noen nyere versjon på kortet, og plotteren restartet selv. Under oppstarten fikk jeg en pipetone og beskjed på skjermen : missing softwear. Og der stopper ploteren opp. Hjelper ikke å restarte den, får bare samme beskjed. Jeg brukte samme oppdatering på min egen 520S 2 timer før og alt funker helt topp. Min var oppdatering fra versjon 4.00 til 4.30. På den som skar seg er det fra 4.20 til 4.30.

Noe som har noen forslag, må den inn til en garmin forhandler eller??. Sitter her å føler meg litt dum, skulle jo bare hjelpe han.. har jo oppdatert min egen 4 ganger uten problem :crazy:

Hei!

Forsøk å tvinge plotteren til å lese inn ny programvare. Ha siste versjon på minnekortet stående i plotteren og følg sekvensen under. Det har funket for meg når jeg opplevde noe likende.

1. With the device powered off, insert the SD card
  2. Press and Hold the 'Up' on the direction pad and the 'Power' button at the same time
  3. Release the 'Power' button as the unit powers on
  4. Continue to hold the 'Up' on the direction pad until the device displays "Software Loading"
  5. When the unit restarts, this issue should be corrected.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...