jetlund Startet 8.April.2009 Del på Facebook Startet 8.April.2009 Hei alle, jeg har fått en båt og vil derfor ta båtførerprøven. Har fått mye elektronisk materiale, men vil ha en bok - synes det er kjekt å ha en bok i hylla så er det lett å slå opp når jeg trenger å finne ut noe. Men det finnes jo en hel haug. Trenger en passe omfatende bok - kan godt stå mer en akkurat det jeg trenger til prøven - fint med spørsmål og svar. Noen anbefalinger? mvh Helt fersk! Sitér dette innlegget Link to post
ÅtteGlass Svart 8.April.2009 Del på Facebook Svart 8.April.2009 Jeg anbefaler gjerne "Veien til Båtførerprøven", Cappelen Damm forlag, ISBN 978-82-02-28524-1. Den presenterer stoffet på en fin måte, er godt illustrert og grei å lese. Den tar for seg mer enn pensum, men er derfor også godt egnet som oppslagsbok i båten etter at du har tatt prøven. Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
bao Svart 8.April.2009 Del på Facebook Svart 8.April.2009 Jeg brukte "Veien til båtførerprøven". Helt O.K. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 8.April.2009 Del på Facebook Svart 8.April.2009 På mine kurs bruker jeg også Veien til båtførerprøven. Den er nettopp kommet i ny utgave og et nytt opplag hvor man har fått vekk en del feil, men der er nok igjen . . . . En av fordelene med den boken er at forlaget har satt opp en spørsmålbank hvor man kan teste seg selv, kapittel for kapittel. Båtførerprøven, spørsmål og svar. Lykke til med både testen og lesingen! Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Hokky Svart 15.April.2017 Del på Facebook Svart 15.April.2017 Hei. Jeg ønsker å kjøpe en bok å ha til oppfrisking og oppslag. Det er vel i hovedsak navigeringen jeg er litt rusten på. Jeg hadde tenkt og kjøpe "Veien til Båtførerprøven", men ser det er mange varianter og priser og velge imellom. Se for eksempel her: Veien til båtførerprøven hos ARK.no Trenger jeg egentlig den som er utgitt i 2017? Kan jeg klare meg med den fra 2010? Hva tenker dere? Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Hokky Svart 15.April.2017 Del på Facebook Svart 15.April.2017 Jeg ser nå at det er Spørsmål og svar bøkene som er billige, så da kan jeg likegodt kjøpe 2017 utgaven. Finnes det andre bøker jeg heller burde kjøpt til dette formålet? Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Gudrun Svart 15.April.2017 Del på Facebook Svart 15.April.2017 Jeg har boken som Poseidon referer til over her. Brukte den på et oppfriskningskurs som ble holdt lokalt. Helt ok og grei nok i mine øyne. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.