Jump to content

Anbefalt bok til båtførerprøven.

jetlund

Recommended Posts

Hei alle,

jeg har fått en båt og vil derfor ta båtførerprøven. Har fått mye elektronisk materiale, men vil ha en bok - synes det er kjekt å ha en bok i hylla så er det lett å slå opp når jeg trenger å finne ut noe. Men det finnes jo en hel haug. Trenger en passe omfatende bok - kan godt stå mer en akkurat det jeg trenger til prøven - fint med spørsmål og svar. Noen anbefalinger?

mvh

Helt fersk!

På mine kurs bruker jeg også Veien til båtførerprøven. Den er nettopp kommet i ny utgave og et nytt opplag hvor man har fått vekk en del feil, men der er nok igjen . . . .

En av fordelene med den boken er at forlaget har satt opp en spørsmålbank hvor man kan teste seg selv, kapittel for kapittel.

Båtførerprøven, spørsmål og svar.

Lykke til med både testen og lesingen!

Med vennlig hilsen POSEIDON

• 8 år senere...

Hei.

Jeg ønsker å kjøpe en bok å ha til oppfrisking og oppslag. Det er vel i hovedsak navigeringen jeg er litt rusten på. Jeg hadde tenkt og kjøpe "Veien til Båtførerprøven", men ser det er mange varianter og priser og velge imellom. Se for eksempel her: Veien til båtførerprøven hos ARK.no

Trenger jeg egentlig den som er utgitt i 2017? Kan jeg klare meg med den fra 2010? Hva tenker dere?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...