Andrine Startet 9.April.2009 Del på Facebook Startet 9.April.2009 I går var jeg hos den lokale Yanmar forhandleren for å kjøpe anodesettet til min Yanmar 4LHA-STP. I fjor var dette dyrt, og kosta 600kr. I går sa selgeren at det var blitt litt dyrer og så ned i gulvet. Jada, sa jeg det vet jeg....men så fikk jeg sjokk----1200 kr for 5 anoder. Nei takk sa jeg.... Kan jeg kjøpe Sink på stang og presse inn i messing mutterne, eller er det andre som vet om andre steder jeg kan kjøpe disse. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 9.April.2009 Del på Facebook Svart 9.April.2009 Se denne tråden. Sitér dette innlegget Link to post
Zakarine Svart 14.April.2009 Del på Facebook Svart 14.April.2009 Bestilte noen Yanmar-varer fra Torresen.com i USA. Alt så greit ut, transaksjonen bekreftet og handelen gjort. To dager senere får jeg denne meldingen fra Torresen: "We have been asked not to ship Yanmar parts into your area" Transaksjonen skal ha blitt kanselert og pengene forhåpentlig frigitt på konto. Her har tydeligvis "noen" hatt et ord med i laget. Bestillingen gjaldt sinkanoder, dieselfiltre og oljefiltre til en Yanmar 6LPA-STP (290) Andre muligheter i USA ? Sitér dette innlegget Zakarine Link to post
Tranen2 Svart 14.April.2009 Del på Facebook Svart 14.April.2009 Yanmarforhandler-mafiaen slår til ... Sitér dette innlegget Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
skoppy Svart 14.April.2009 Del på Facebook Svart 14.April.2009 opprette en konto hos jetcarrier så er det ikke noe problem. http://www.jetcarrier.com/ Sitér dette innlegget En diplomat er en person som har evnen til å be deg dra til helvete på en måte som gjør at du faktisk ser frem til turen Link to post
Zakarine Svart 14.April.2009 Del på Facebook Svart 14.April.2009 Takk Skoppy. Velger Jetcarrier. Sitér dette innlegget Zakarine Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.