Jimpec Startet 14.April.2009 Del på Facebook Startet 14.April.2009 Hei, Jeg må bytte gir og gasskabel på Optimaxen. Er det noen som på stående fot vet hvilke jeg har dersom jeg sier det er en 2004 modell 135 og båten er en Askeladden 525 også 2004 modell? Hvor kjøper jeg kablene billigst? Er det kvalitetsforskjeller? Takker for alle innspill! Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 14.April.2009 Del på Facebook Svart 14.April.2009 (redigert) Lengden/ delenummer står på kabelen. Skal du ha noen bra kabel kjøp Teleflex TFXtreme. Kan kjøpes hos Oslo Marineservice AS Østre Aker vei 205, 0975 Oslo 22 25 60 70 Redigert 14.April.2009 av step (see edit history) Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Jimpec Svart 14.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2009 OK.. Da får jeg legge meg inn å sjekke. Er det stor prisforskjell på TFXtreme og "vanlig". Har lest litt om TFXtreme på nettsidene til Teleflex og lettlurt som jeg er så vil jeg jo ha det beste som er. Og glir det bare litt bedre så er det verdt pengene. Dersom det ikke er snakk om tusenlapper da.. Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 15.April.2009 Del på Facebook Svart 15.April.2009 (redigert) Har montert TFXtreme i båten til en kamerat. Han ble veldig fornøyd. Redigert 15.April.2009 av step (see edit history) Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Bearded Beast Svart 15.April.2009 Del på Facebook Svart 15.April.2009 der er 2 typer mercury kontrollkabler. den gamle typen og en nyere type omtalt som gen.2. Det kommer an på hvilken kontrollboks du har. motorenden av kabelen er lik. desse heiter egentlig C5 og C36 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.