Polarn Startet 16.April.2009 Del på Facebook Startet 16.April.2009 (redigert) Tenkte det kunne være greit å ha en samletråd for dekaler til båter og motorer. Personlig er jeg ute etter dekaler til Polar 770 gamel Johnsen motor og en gamel Evinrude motor. Redigert 16.April.2009 av POLARN (see edit history) Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
10ta9c Svart 16.April.2009 Del på Facebook Svart 16.April.2009 (redigert) Redigert 16.April.2009 av 10ta9c (see edit history) Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
Polarn Svart 16.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.April.2009 https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=21078 Fant denne til Draco. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Polarn Svart 16.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.April.2009 http://www.profila.no/ Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Golito Svart 16.April.2009 Del på Facebook Svart 16.April.2009 jeg tok like gjerne mål, kjøpte folie og lagde mine egne til en gh 11. Ser orginalt ut, men gått ut av produksjon for leeenge siden fikk jeg bedskjed om fra produsenten. Selv kunne jeg muligens vært interesert i dekalene på siden til en 1992mod yamaha 30 også de ute av produksjon.. Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 17.April.2009 Del på Facebook Svart 17.April.2009 (redigert) Jeg fant til min Evinrude fra 70-tallet på www.ebay.com. Raskt og effektivt levert rett hjem i postkassa. Selvsagt var de nyproduserte. Redigert 17.April.2009 av lippert (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Honduras Svart 17.April.2009 Del på Facebook Svart 17.April.2009 Her er selve godtebutikken for eldre Johnson og Evinrude motorer. Enkelte eldre Mercury også. Merker, lakk og emblemer Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Smurph Svart 17.April.2009 Del på Facebook Svart 17.April.2009 Alternativt så kan du vel få et firma som driver med bilreklame til å lage noen dekaler til deg. F.eks. disse: http://www.bilreklame.no/ Ingen kjennskap til dem, men de sier at de gjerne tar småoppdrag. Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
Polarn Svart 17.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April.2009 Dæven, jeg fant de til Johnson på Ebay, 54 dollar er det en grei pris? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Bendixx Svart 17.April.2009 Del på Facebook Svart 17.April.2009 Ja, på ebay finnes det meste. Har selv vurdert å kjøpe nye decaler til min Johnson 60 fra 91. De kostet også ca. $ 50,- så vidt jeg husker. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 17.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April.2009 hmm, første gang jeg handler på ebay, må jeg taste inn hvor mye shipping er på? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Droll Svart 17.April.2009 Del på Facebook Svart 17.April.2009 hmm, første gang jeg handler på ebay, må jeg taste inn hvor mye shipping er på? Hvor er du i handelen ?? Uansett det første du må sjekker om du/selger tilfredstiller eventuelle krav ( som om selger sender til Norge, om selger tilbyr en betalings måte som du kan benytte ( fleste tar Paypal, sjekk også selgers rykte ) Hvis kravene er oppfylt kan du by på eller kjøpe objektet, når du har kjøpt eller har vunne de objekter du vil ha kan du bare å be selger sende deg ei regning ( ask for total ). Kan være en fordel å sjekke opp hva det vil koste deg på forhånd, OBS noen selgere bruker kun UPS ( kan bli dyrt for noen småting )men de fleste tilbyr også USPS ( klikk her for å sjekke alternativer ) Har etterhvert handlet mye på Ebay, kun ei pakke som har blit borte underveis ( $15.- ) av xxx handler . Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Polarn Svart 17.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April.2009 Har ikke betalt noe ennå, men har spurt forhandler om shipping price, så de hadde fått bra omtaler, men det kan de vel legge inn selv? autographicsltd heter firma. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Droll Svart 17.April.2009 Del på Facebook Svart 17.April.2009 Har ikke betalt noe ennå, men har spurt forhandler om shipping price, så de hadde fått bra omtaler, men det kan de vel legge inn selv? autographicsltd heter firma. Kommer vel regning via epost da , har handlet der selv gikk helt fint det ingen problemer.. Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.