Jump to content

Dagens bilde


Skipper Worse

Recommended Posts

  • 2 uker senere...

Det første som slår meg er: ...Hva i all verden er det man har prøvd å feste, ...og hva blir det neste... Dassen, VHFen, køya,...motor, eller kanskje kompasset... :crazy:

 

I all ærlighetens navn så må vel de fleste av oss innrømme at en kanskje har bommet litt på mål en gang eller to, men denne feier vel alle av banen i sin intrikate utførelse.

 

Per

Link to post
Share on other sites

Det er nå kommet nye opplysninger om det forskrudde første bildet i tråden. Det var ikke det at mannen om bord hadde en "screw loose" men screwing hadde han nok i tankene. Årsaken til uhellet var at han fikk utsikt til denne fordekksgastinnen:

 

fordekksbabe.jpg

 

... og det var dagens bilde for i dag!!

Link to post
Share on other sites

Hmmm, minner meg om en lokal snekker som påtok seg og innrede noen splitter nye varebilder for et firma. Han skulle kle sidene i lasterommet med plater og montere hyller. Er litt usikker på om det var 2. eller 3. bilen han var komt til da han oppdagen at skruene var for lange og stakk ut som en spikermatte på sidene :eek:

 

 

Edit! ser nå at SW har kommet med en naturlig forklaring i "sitt" tilfellet. Har ikke hørt på bygda at noe lignede skulle vært årsaken til varebil snekkeren's feil beregning av "lengder", men det kan jo være nærliggende å tro :rolleyes:

Redigert av alfb (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Utrolig at dette skjer midt på lyse dagen i rolige lysefjorden med en båt som dette. Håper vi ikke er i samme forsikringsselskap. Jeg mener dette er samme båt som jeg så i Våge torsdag kveld. Det virket som om det var en båt som ble brukt i yrkessammenheng. Kunne ikke se at noe utstyr manglet. Jeg oppholdt meg i området like utenfor Lysefjorden søndag, og hadde en fin dag på fjorden.

 

I 2 tiden igår var det forøvrig en annen Rodmann nesten like stor som gjorde sitt beste for å ødelegge anlegget til Os Seilforening. Ikke lett å lese skilt med SAKTE FART når man på flybridgen får fartsvinden i øynene og disse fylles med tårer.

Redigert av Blanco (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...