trikkern Startet 18.April.2009 Del på Facebook Startet 18.April.2009 (redigert) Hei! Det går rykter i båthavna om at det skal være kommet et transparent bunnstoff for drev. Dette er jeg interessert i da jeg har helt nytt drev som jeg ikke ønsker å grise till med farget bunnstoff. Er det noen som vet hvem som selger dette stoffet, og om det er noe tess? Redigert 18.April.2009 av trikkern (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 18.April.2009 Del på Facebook Svart 18.April.2009 Se tråden min der står det noe greier. https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=51288 Hilsen Morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
trikkern Svart 18.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.April.2009 Takk til Bavaria.Morten Hempel selges her, så da tar jeg turen til forhandleren og sjekker på mandag. Sitér dette innlegget Link to post
Seacrest Svart 19.April.2009 Del på Facebook Svart 19.April.2009 I år går jeg for et nano stoff, har prøvd diverse metoder for å hindre groe på drevet mitt, men skal prøve et stoff i år som visstnok bare skal påføres med ei fille.. Skal prøve å dokumentere dette med bilder.. mvh Rune Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.