Honduras Startet 20.April.2009 Del på Facebook Startet 20.April.2009 På min Polar m/Marna-motor antar jeg det sitter en talgpakning på akselen. Vurderer å bytte til ny da båten skal på vannet for første gang på ett par år, og jeg har ingen status på tilstand. Er dette noe jeg må bestille fra Marna, eller finnes dette i "metervis" hos båtutstyrsforetninger osv. Tiden begynner å bli en faktor, og det er veldig greit hvis jeg bare kan svinge innom Maritim e.l. Min erfaring med talgpakninger er pt lik null... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
index Svart 20.April.2009 Del på Facebook Svart 20.April.2009 Dette er standardvare, hvis du bare finner korrekt dimensjon. Men sjekk først om det er mer å stramme på, er det fortsatt noe å gå på er det ikke noe poeng i å skifte... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
SamH Svart 20.April.2009 Del på Facebook Svart 20.April.2009 Maritim har som regel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.