Djupevågen Svart 29.April.2009 Link til dette innlegget Svart 29.April.2009 Jeg har nå iallefall 8 slike svamper i hus, og skal prøve de ut i alle retninger på fredag. Skal handle inn aceton også, slik at intet skal stå uprøvd. Men hvis hvitfargen har blitt borte fra skai, kan det males/lakkes opp igjen. Noe som har noen erfaring med dette ? Sitér dette innlegget Link to post
sildåpote Svart 29.April.2009 Link til dette innlegget Svart 29.April.2009 Ville IKKE brukt aceton på hvilken som helst skai, jeg har prøvd på det ene setet mitt, aceton'et løste nesten opp "skinnet" delvis slik at det ble klissete og så hardt, ergo ver forsiktig. Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 29.April.2009 Link til dette innlegget Svart 29.April.2009 Jeg forsøgte (efter råd herfra) acetone på mine puder på flybridgen. De blev fine og fik meget af den blå farve igen. Efterbehandlede med bådvoks for at få UV-modstandsdygtighed. Vi må se hvordan det holder.... Andy Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 29.April.2009 Link til dette innlegget Svart 29.April.2009 (redigert) Noen som har prøvd å sette inn puter/stoler i ekte/uekte skin med eks kalesjeimpregnering Anyone?? Siden vi nå har på det rene hva som er brukt og hvilket resultat av rengjøring. Har jeg litt mere lyst å høre hva dere setter inn puter/stoler i ekte/uekte skin med etter uansett behandling. Link gjerne til produkter da folkens. Redigert 29.April.2009 av KenBjork (see edit history) Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.