Karl-Joakim Startet 22.April.2009 Link til dette innlegget Startet 22.April.2009 Hvordan kan man fjerne gammel nating på en enkel måte? Det gjelder dekket på en gammel tresnekke. Jeg har prøvd å varme opp med varmluftspistol og pirket ut med et smalt jern. Jeg tenker bare å fjerne det øverste laget, og legge ny nating på toppen. Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 22.April.2009 Link til dette innlegget Svart 22.April.2009 Fein Multimaster med natekniv er et veldig godt alternativ. Tips: du bør/må fjerne all gammel natemasse før du legger i ny da den gamle ikke alltid holder mål... Bruk sika og sikaprimer - er et godt og rimelig alternativ Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
Jazzmatazz Svart 22.April.2009 Link til dette innlegget Svart 22.April.2009 se denne tråden her for utfyllende info og bilder Natefjerning Sitér dette innlegget Link to post
jupan Svart 22.April.2009 Link til dette innlegget Svart 22.April.2009 Fein Multimaster med natekniv er et veldig godt alternativ. Tips: du bør/må fjerne all gammel natemasse før du legger i ny da den gamle ikke alltid holder mål... Bruk sika og sikaprimer - er et godt og rimelig alternativ Amen! :D Sitér dette innlegget Link to post
Karl-Joakim Svart 3.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2009 Har fått tak i natekniv til min trofaste Fein multimaster maskin. ser fram til å teste ut redskapen. Legger ut bilder av resultatet senere. takk for tips Sitér dette innlegget Link to post
Chris284 Svart 3.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2009 Om natingen er utført riktig, skal det være en teip i bunnen av natingen. Dersom det er det kan du trekke ut natingen i en hel remse. Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
Karl-Joakim Svart 27.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2009 Takk for tips. Her er resultatet av nating før jeg har pusset ned. Har hørt natingen må herde 14 dager før sliping. Endelig resultat kommer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.