Jump to content

Vinduspakninger til Tresfjord29AC 1986 mod

Venturer

Recommended Posts

Er det noen der ute som kan fortelle meg hvor jeg kjøper original vindus pakninger(eller tilsvarende pakninger) til Tresfjord29ac 1986 mod.

Er det noen som har bilder eller tegning med mål

Så også tidligere på forum at det var en støpeform for takluke til samme båt en plass der ute blant medlemmene? Noen tips?

På fohånd takk :yesnod::smiley:

Redigert av Venturer (see edit history)
  • 9 måneder senere...

jeg har denne luka på båten min,men ikke formen.det som er litt dumt med den er at du må legge den frampå når den skal av og da er det best å være 2 stykker,en på vær side.hadde tak i en link til den siden som det sto noe om han som lagde formen for et eller to år siden.skal se etter når jeg får litt tid.her er den denne linken.

Redigert av scania (see edit history)
  • 2 uker senere...

"Jeg har denne luka på båten min,men ikke formen.det som er litt dumt med den er at du må legge den frampå når den skal av og da er det best å være 2 stykker,en på vær side.hadde tak i en link til den siden som det sto noe om han som lagde formen...................

Jeg forsøkt også å få fatt i luka vha denne linken, men lykkes heller ikke.

Ser at du har den luka som flere av oss søker. Hvor holder du til? Jeg har tidligere kopiert div i glassfiber og siden du har luka så er det lett og fort gjort å lage en kopi uten å skade den luka du har. Har du bilder av luka di?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...