Venturer Startet 28.April.2009 Del på Facebook Startet 28.April.2009 (redigert) Er det noen der ute som kan fortelle meg hvor jeg kjøper original vindus pakninger(eller tilsvarende pakninger) til Tresfjord29ac 1986 mod. Er det noen som har bilder eller tegning med mål Så også tidligere på forum at det var en støpeform for takluke til samme båt en plass der ute blant medlemmene? Noen tips? På fohånd takk Redigert 28.April.2009 av Venturer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 28.April.2009 Del på Facebook Svart 28.April.2009 Hei, Du kan høre med Carlanders Båtvarv AB. De overtok formene etter Tresfjord og har fortsatt å selge båtene som Westford. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Venturer Svart 1.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2009 Takk for svar Gerhard. Får prøve den veien. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordfanten Svart 20.Februar.2010 Del på Facebook Svart 20.Februar.2010 Hei. Fant du takluka? Har samme båten og er på utkikk etter denne luka. Sitér dette innlegget Link to post
jeb Svart 20.Februar.2010 Del på Facebook Svart 20.Februar.2010 ertec har den pakningen men det er bedre og lime den med en spesiel bietulen eller noe sånt ring ertec og snakk med dem. Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Fjordfanten Svart 20.Februar.2010 Del på Facebook Svart 20.Februar.2010 Jeg har noen dårlige vinduslister som oksyderer og har blitt stygge. Ønsker å lakke profilene, men trenger tips til en god primer som er godt egnet til eloksert aluminium. Noen tilps? Sitér dette innlegget Link to post
scania Svart 20.Februar.2010 Del på Facebook Svart 20.Februar.2010 (redigert) jeg har denne luka på båten min,men ikke formen.det som er litt dumt med den er at du må legge den frampå når den skal av og da er det best å være 2 stykker,en på vær side.hadde tak i en link til den siden som det sto noe om han som lagde formen for et eller to år siden.skal se etter når jeg får litt tid.her er den denne linken. Redigert 20.Februar.2010 av scania (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hokky Svart 20.Februar.2010 Del på Facebook Svart 20.Februar.2010 En del pakninger og div. kan kjøpes hos Hartveit Butikk i Bergen. Jeg tror han sender over hele landet. Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Leif/Line Svart 7.Mars.2010 Del på Facebook Svart 7.Mars.2010 Scania. Jeg har ringt han som du har link til å han har solgt formen sa han Sitér dette innlegget Link to post
Fjordfanten Svart 7.Mars.2010 Del på Facebook Svart 7.Mars.2010 "Jeg har denne luka på båten min,men ikke formen.det som er litt dumt med den er at du må legge den frampå når den skal av og da er det best å være 2 stykker,en på vær side.hadde tak i en link til den siden som det sto noe om han som lagde formen................... Jeg forsøkt også å få fatt i luka vha denne linken, men lykkes heller ikke. Ser at du har den luka som flere av oss søker. Hvor holder du til? Jeg har tidligere kopiert div i glassfiber og siden du har luka så er det lett og fort gjort å lage en kopi uten å skade den luka du har. Har du bilder av luka di? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.