SveinHa Svart 1.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2009 Jeg har lagt inn mine bilder etter tredje side ("min" side i loggboken) i bloggen, var det f.eks. slik du hadde i tankene Ingar? Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Seilaren Svart 1.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2009 Dette har du lagt ned mye arbeid i Ingar. Kjempebra! :flag: Jeg skal sette meg ned i kveld å legge ut en god del bilder jeg har fra konvoien Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
mami Svart 1.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2009 Deltager! Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 2.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2009 Deltager Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
S/Y EIMY Svart 2.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2009 deltager Sitér dette innlegget Link to post
Fjellbonden Svart 2.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2009 Deltager Sitér dette innlegget Link to post
Otto N Svart 2.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2009 Ønsker tilgang Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 2.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2009 Hvor er det blitt av tråden der vi la inn bilder og kommentarer etter hver etappe? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 2.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2009 Usikker på hvilken tråd du tenker på, men intet er fjernet så den er her ett eller annet sted. Måtte dele opp litt i bloggen, nå er det ett blogginnlegg for hver side i loggen. Da er det bare for dere å kommentere loggen samt få bildene inn på rett plass. Har dere egne bilder er det bare å legge dem inn på riktig logg-side, gjerne med en kommentar til bildet. Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 2.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2009 Disse to trådene du tenker på, Dreamer? Nordgående og Sørgående Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
MB Keila Svart 3.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2009 Deltager Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 3.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2009 Deltager Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Nyste Svart 3.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2009 Deltager. Sitér dette innlegget Link to post
Nor_west Svart 3.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2009 Deltager Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 3.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2009 Deltager Sitér dette innlegget Link to post
pete Svart 3.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2009 deltager Sitér dette innlegget Link to post
pallemann Svart 3.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2009 Deltager Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 4.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2009 (redigert) Disse to trådene du tenker på, Dreamer?Nordgående og Sørgående Mvh, Kjell Ja, det var Sørgående jeg tenkte på. I denne tråden har jeg lagt inn bilder og kommentarer i innlegg nr 31 og 36. Redigert: Hvordan knyttes tekst enklest til bildene testbloggen? Redigert 4.Mai.2009 av Dreamer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 4.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2009 Nå har jeg klippet og limt, og dekket hele Ryfylke under loggbok 1, del 4. Håper det er greit at jeg gjorde det på den måten... Ble mye bilder, men det var vel meningen..? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Ingar Svart 4.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2009 Jøss, ja, dette var kjempebra Seilaren! Fortsatt er de fleste logg-sidene uten bilder og kommentarer. Hvis noen har spørsmål om fremgangsmåten så bare spør i denne tråden. Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 (redigert) Hvis noen har spørsmål om fremgangsmåten så bare spør i denne tråden. Ingar, se innlegg nr 43 i denne tråden. Redigert 5.Mai.2009 av Dreamer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 5.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Du mener 43? Isåfall kan alle dere som har adgang redigere blogginnleggene. Så du kan skrive og/eller kopiere og lime tekst rett inn der. Tanken var at vi også fikk flyttet bildene jeg har lagt ut i riktig logg-del, gjerne med kommentarer. Fint om man kan slette bildene i billedbloggen slik at jeg slipper å kryssjekke senere om alle er lagt i i logg bloggene. (Beklager begrepene her, men logg=de scannede sidene fra skipslogg'ene, blogg=de innleggene jeg linket til). Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Er ikke sikkert jeg henger med men om du sjekker loggbok 1, del 7 og 8 om disse er riiktig utført. Hører gjerne fra deg om jeg skal rette opp noe. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Ingar Svart 5.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 1.7 og 1.8 er akkurat slik jeg hadde tenkt meg Astor. Har noen tatt bilder med egne kameraer er det jo flott om man legger inn disse også under den logg'en de hører hjemme. Sitér dette innlegget Link to post
Arnstein Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Nå har jeg klippet og limt, og dekket hele Ryfylke under loggbok 1, del 4. Håper det er greit at jeg gjorde det på den måten... Ble mye bilder, men det var vel meningen..? Hei Seilaren, og takk for sist og ikke minst takk for at du redigerte inn i bilder og tekst fra dagboken for Sydgående. Også en hilsen til deg Butzfleth med frue. Håper dere har komt over skrekken etter forliset og fortsatt vil nyte båtlivet i fulle drag. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.