morgull Startet 3.Mai.2009 Del på Facebook Startet 3.Mai.2009 Har en 25 hk Johnson 1977 modell med elstart som jeg har klart å rote bort nøkkelen til. Motoren har ikke vært startet på mange år og jeg tenkte å sjekke om det er liv iden før jeg eventuelt bestiller ny nøkkel. Går det an å koble ledninger direkte fra batteriet til motoren for å teste om starteren går rundt når man ikke har nøkkel? Har lagt ved et par bilder for å vise hvordan det ser ut rundt starteren. https://baatplassen.no/bildearkiv/1/1791/start1.jpg https://baatplassen.no/bildearkiv/1/1791/start2.jpg Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
Hobby 430 Sport Svart 3.Mai.2009 Del på Facebook Svart 3.Mai.2009 (redigert) Du har sikkert en STOR rund kontakt med mange pinner inni. bak på høgre side av motoren!! blugg av den, så legger du feks en kabel mellom skrupunktene på bryteren som du har avbildet:) Gjør altid de når eg skal på sjøen å har glemt igjen nøklene hjemma Redigert 3.Mai.2009 av SandvikAC25 (see edit history) Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
morgull Svart 3.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2009 Takk for tipset, men en ting til.. Hvor fester jeg pluss og minus kabelen fra batteriet? Hilsen morgull Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
Hobby 430 Sport Svart 3.Mai.2009 Del på Facebook Svart 3.Mai.2009 Skal sjekke de opp, svarer deg i morgen før kl 9 Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Honduras Svart 3.Mai.2009 Del på Facebook Svart 3.Mai.2009 Bør vi egentlig lære bort hvordan man tyvkobler egen og andres påhengmotorer til anonyme spørsmålstillere på internett... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
SeaRaymond Svart 4.Mai.2009 Del på Facebook Svart 4.Mai.2009 Jepp, no problemo Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 4.Mai.2009 Del på Facebook Svart 4.Mai.2009 Har merket hvor + og - skal være. den løse ledningen skal muligens være inn under der som den røde pila er. der har ihvertfall eg en kabel som går fra jord. så du får se om du finner en kbelsko uten ledning under de Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.