1975david Startet 8.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 8.Mai.2009 Hei! Har en 115 Etec som siger sakte ned etter at jeg har tiltet den opp. Hva kan det komme av, og er det noen jeg kan prøve å fikse selv? PÅ forhånd takk! Sitér dette innlegget Link to post
siik Svart 8.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 Luft systemet,etterfyll med olje. Sitér dette innlegget Link to post
1975david Svart 8.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 Hvordan gjør jeg det? Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 8.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 Sjekk manual, for prosedyre. Evt noen her kommer med svar. Men du må på land/henger med skuta. Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
1975david Svart 8.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 Jepp, skuta står på land, så jeg vil gjerne få fikset det før den blir sjøsatt. Håper noen kan hjelpe :) Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 8.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 Er vel ikke stor værre enn at båt/motor står vannrett tilte opp og skru opp toppa på tilten, fyll olje til riktig nivå. Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.