Audun V Startet 10.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 10.Mai.2009 Hei Har en båt med dobbeltinstallasjon, 2 x VP AD31P. Forrige eier skiftet den ene turtelleren uten å legge inn riktig kode når han satte på strømmen. Jeg har prosedyre for kalibering men finner ikke ut hvordan jeg skal få turtelleren til å spørre om "code" når jeg setter på strømmen. Jeg vet heller ikke hvilken "code" jeg skal bruke på min VP. jeg har også lyst å få finjustert turtellerene slik at de er helt like. Dette er vel ganske viktig når man har dobbeltinnstallasjon. Noen som har gjort dette som har noen gode ideer? Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 10.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2009 Kan denne brukes Step Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Audun V Svart 10.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2009 (redigert) HEi og takk for svar. Har du hele manuialen dette er klippet fra? hva heter den? Jeg har bruksanvisningen som ligger ved turtelleren, problemet er at jeg ikkje vet hva slags kode jeg skal legge inn, i tillegg får jeg ikke opp valget ang. kode Redigert 10.Mai.2009 av Cranchi30 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.