Wasco Startet 28.Mai.2009 Del på Facebook Startet 28.Mai.2009 Har ikke hatt i gang motoren på flere måneder og da jeg skulle dra den i gang satt regulatoren dønn fast. Det går greit å starte motoren, men får altså ikke gasset opp fordi regulatoren er ubevegelig!!! Regner med at det selve reguleringsskruen som har "rustet" fast inne i reguleringshodet. Har prøvd å spraye rustløser inn i reguleringshodet men det hjelper ingen ting. Noen mener at jeg bør skrue av hele reguleringshodet med reguleringskruen og det hele og legge det i "bløtt" i terpenting...eller hva var det de sa Men jeg tørr ikke å gjøre noe før jeg har rådført meg med "ekspertene" på BP Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Diesel248 Svart 28.Mai.2009 Del på Facebook Svart 28.Mai.2009 Hei, Du kan kansje prøve og skru på dei to store mutterane? Sitér dette innlegget Norsk motorhistorie --> Still going strong Link to post
Wasco Svart 28.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mai.2009 Dem har jeg skrudd på...det vil si åpnet dem slik at jeg kunne sprøyte rustløser ned i selve reguleringshodet. Men prolemet er inne i dette hodet...det er der det har rustet fast... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Hasla 26 Svart 28.Mai.2009 Del på Facebook Svart 28.Mai.2009 Prøv og varme det opp litt med en liten propanflaske Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
nroo7 Svart 28.Mai.2009 Del på Facebook Svart 28.Mai.2009 litt varme er nok tingen ja og om du setter en skiftenøkkel på "leddet" så får du mye mer kraft og kanskje knakket litt pent på det Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.