Jump to content

Moderator


Gunga Din

Recommended Posts

Da dere satte igang dette prosjektet syntes jeg at det er egentelig merkelig at man må skrive ned regelverk for vanlig nettetikett. Nå har jeg vært med en stund, kanskje ikke den som har bidratt med mest, men jeg forstår at ikke alle i dette forumet kjenner til nettetikett og da må det skrives ned.

 

Dere har gjort en meget godt stykke arbeid og jeg har forståelse for at det tar lang tid for å utarbeide de riktige forskrifter og formulere disse så de ikke kan så lett missforståes.

 

Vil også takke Ingar for det han har gjort for oss her og det å holde styr på 2 - 3000 medlemmer ikke kan være lett. Har derfor ingen problemer med å se hvorfor du ikke vil ta det totale ansvaret for at ting går skikkelig for seg her på forumet

 

Igjen gått jobbet og jeg håper at denne siten skal forsette å være like åpen og flott som den har vært 99% av tiden!

 

mvh jibb

Link to post
Share on other sites

Som mangeårig organisasjonsmann i ulike sammenhenger, er det fascinerende å se hvordan dette forumet utvikler seg - raskt, men disiplinert og med en hyggelig tone. Når vi i tillegg kan etablere et "vises råd" uten at folk aner hvem (med noen ganske få unntak) som skjuler seg bak de forskjellige nick'ene er det simpelthen helt utrolig - og beundringsverdig.

Full tillit til "raadet" fra min side, og takk igjen til Ingar som har bygget denne plassen fra bunnen av - og til Gunga som tok et klokt grep i vinter.

:wink:

Link to post
Share on other sites

Jeg støtter dette!!

 

Og jeg er imponert over alt det frivillige arbeidet som legges ned i å tilby andre muligheter for hjelp! Det er også interessant å se hvordan forumet modnes og utvikles. Til sist vil jeg si at jeg, og sikkert 3000 av de andre medlemmene, er takknemlig for Ingars arbeide fra starten av dette forum til nå. Vi er heldige som har en slik kar "på nettet"!!!!!!!!!

 

Derfor synes jeg det er enda bedre at det er en mulighet for at han kan få en liten avlastning ved hjelp av Skipsraadet, slik at han ikke går lei og finner seg en annen altoppslukende hobby!

 

Konklusjon: Jeg støtter både organiseringen av Skipsraadet og bifaller regelverket!

 

:-) fredriksen

...nå med tilgang til nedskrevet folkevett :-)

Link to post
Share on other sites

Synes dette virker kjempebra.

Arti å se att driften av dette forumet engasjerer så mange.

Imponerende att så mange kan vere involvert uten att det ser ut til å være "for mange kokker".

Dette må da være enda ett bevis på dette forumet vil overleve det meste :flag: :flag:

Følger spent med videre :smiley:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...