Naurstad Startet 6.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 6.Juni.2009 (redigert) Var en tur til byen for å se på alle de gamle båtene som kommer inn i vågen på torgdagen som arrangeres hvert år. Her er noen av bildene jeg tok, først av Oster. Og her har vi Stord I Her har vi Vestgard Redigert 6.Juni.2009 av Naurstad (see edit history) Sitér dette innlegget Naurstad sin hjemmeside Link to post
SeaRaymond Svart 6.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2009 Torgdagen er fine greier, reiser dit selv hvert år om muligheten er der, men i år er jeg nok på jobb Fint vær hadde de iallefall Sitér dette innlegget Link to post
Anders_K Svart 7.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 Fikk desverre ikke tatt turen i år, måtte jobbe. Men håper å få tatt turen neste år. :) Må bare si og at all honnør til de som har brukt tid på å restaurere de gamle fjordabåtene. er mange timer som er lagt ned der.. Sitér dette innlegget Mvh Anders_K Prosjekt Halco Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 7.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 Var der med snekken. Vi hadde en flott dag, sammen med 100000 andre. Ifølge BA. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Naurstad Svart 7.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 Var der med snekken. Er du med på bilde her? Sitér dette innlegget Naurstad sin hjemmeside Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 7.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 Jepp. Den åpne snekke til høyre i bildet. Den hvor der er en gutt (sønnen min) i gul genser. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
SeaRaymond Svart 8.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2009 (redigert) Til venstre Litt forom aktenfor tvers babord Redigert 8.Juni.2009 av SeaRaymond (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 8.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2009 Selvfølgelig. Til venstre i bildet. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Naurstad Svart 8.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2009 Et litt bedre bilde av båten din på torgdagen. Sitér dette innlegget Naurstad sin hjemmeside Link to post
SeaRaymond Svart 8.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2009 Sjå her ja, men hvem er den knarken med grått hår i midten Torgdag er fine greier for ung og gammal Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 8.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2009 Sjå her ja, men hvem er den knarken med grått hår i midten Torgdag er fine greier for ung og gammal Du har ret, det er meg Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.