Jump to content

Finnes det båtfolk som IKKE drikker kaffe?

Wasco

Recommended Posts

:lol: Hifo har nok helt rett han... :rolleyes: Faktisk så droppet jeg hele russetiden også.. :smash:

Jeg har nok ikke tid til sånt... Instruktør i Seiling to dager i uken. Speiderleder to dager i uken, pluss de fire-fem timene i uka det tar å planlegge møtene og sende ut info til foreldre. Har båten som jeg vil bruke så mye som mulig, og driver å jobber en del med. Har en bil som krever en del mekking. Går siste året på vidergående (eksamen i morgen, og jeg har ikke kontroll!!). Prøver av og til å få tid til å være med litt venner. Besøker ofte dette forumet. Reiser til fjells og går på ski hver helg båten ikke er på vannet. Har alle verv en elev kan ha på skolen (elevråd, Miljøutvalget, Arbeidsmiljøutvalget) Og i tillegg er et sikkert masse som jeg ikke kommer på nå i eksamenstresset.

Eg e' mållaus... :lipseal::crazy::eek:

Må jammen si at Seilaren aspirerer til tittelen "Årets svigersønn".....

Vel vel, når skulle han få tid til å ta seg av kona da? Jeg ville i hvert fall ikke ha en slik svigersønn!

:lol: :lol: :lol:

Glemte å nevne at jeg skal holde tre ukeskurs i seiling i sommer for barn som jeg driver å planlegger nå, og at vi skal ha leir for de faste seilskoleelevene.. Ryfylketreffet.. og ja.. En ukes speiderleir til Åldalsnes i sommer der jeg er med i stab :flag:

Men neste år har jeg tengt å trapppe litt ned... :rolleyes:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

(...) Ikke drikker du, ikke røyker du og hva annet du ikke gjør vet ikke jeg, men noe gjør du vel mere av, hvis du skjønner hva jeg mener?

Om det har noe å gjøre i denne sammenhengen vites ikke, men jeg minner om sportsjournalist Melvind Snerkens saklige uttalelse om sin redaktør i Flåklypa Tidende, Frimand Pløsen:

"Han hverken røyker eller drikker - han lever som et dyr."

En av mange upåaktet naturlov er Plastloven: "§1. All plast blir før eller senere sprø og sprekker. §2. Loven gjelder uansett plasttype og gjenstand."

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...