Jump to content

Tips om båttransport Svolvær - Drammen?

Smiley

Recommended Posts

Er i forhandlinger om en 17-foter som befinner seg i Svolvær. Norlines kan visnok frakte båten for ca. 12.000,- Er det noen her inne som har tips / forslag til alternativ frakt? Eventuellt synspunkter om prisen?

Lengde: 5,15 Bredde: 2,13 Vekt: 600kg.

AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes!
Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!!

Om noen skulle føle for en helgetur til Svolvær på mine vegne så er det bare å melde seg! Skulle alltids kunne betalt noen kroner for det! På grunn av hyttebygging så er jeg redd for at mine få sommerhelger er for verdifulle til å tilbringes i bil. :smiley:

Hei

Jeg fikk fraktet en båt med ganske like mål, (bella 512) i fjord.

Ringte litt rundt,og endte opp med Nor-cargo. Båten er såpass liten at den går inn i en container. Tror jeg betalte 5000,- fra Bergen til Drammen

Båten min stod på henger, eventuelt må du få laget en krybbe, da må de i tilfelle løfte båten inn i lastebilen fra siden, så tipper det vil gi en litt høyere pris.

Jeg kjøpte båten med henger og solgte hengeren når jeg fikk båten. Ufattelig lett å selge båthengere.

Er det mulig å dra en henger med em slik båt etter en vanlig personbil?

Ja, med en bredde på 2,13m og vekt på 600kg skulle dette være en ganske kurant sak å frakte langs veien på enakslet henger.

For å snu spørsmålet: Kanskje det er noen Lofot-væringer som kunne tenke seg å finansiere deler av sommerferien sørpå ved å henge med seg en båt på turen?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...