Smiley Startet 9.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 9.Juni.2009 Er i forhandlinger om en 17-foter som befinner seg i Svolvær. Norlines kan visnok frakte båten for ca. 12.000,- Er det noen her inne som har tips / forslag til alternativ frakt? Eventuellt synspunkter om prisen? Lengde: 5,15 Bredde: 2,13 Vekt: 600kg. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Hans-Petter Svart 9.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2009 dette blir en helgetur i bilen. Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 9.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2009 Om noen skulle føle for en helgetur til Svolvær på mine vegne så er det bare å melde seg! Skulle alltids kunne betalt noen kroner for det! På grunn av hyttebygging så er jeg redd for at mine få sommerhelger er for verdifulle til å tilbringes i bil. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Silverado Svart 9.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2009 Står båten på henger? Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 9.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2009 Nei, men henger skulle man vel alltids kunne skaffe. Jeg har selv en 2,5 tonns boggy-henger, evt. er leiemarkedet en mulighet. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
zacroa Svart 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 Hei Jeg fikk fraktet en båt med ganske like mål, (bella 512) i fjord. Ringte litt rundt,og endte opp med Nor-cargo. Båten er såpass liten at den går inn i en container. Tror jeg betalte 5000,- fra Bergen til Drammen Båten min stod på henger, eventuelt må du få laget en krybbe, da må de i tilfelle løfte båten inn i lastebilen fra siden, så tipper det vil gi en litt høyere pris. Jeg kjøpte båten med henger og solgte hengeren når jeg fikk båten. Ufattelig lett å selge båthengere. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 Er det mulig å dra en henger med em slik båt etter en vanlig personbil? Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Flybridge Svart 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 Kanskje det kan hjelpe deg litt hvis du"snur" litt på spørsmålet ditt: Er det noen i Svolvær-området som kan tenke seg en tur sørover med båt på henger. Betaler godt. Sitér dette innlegget Hilsen: Capitan of Canopus Link to post
Smiley Svart 10.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 Er det mulig å dra en henger med em slik båt etter en vanlig personbil? Ja, med en bredde på 2,13m og vekt på 600kg skulle dette være en ganske kurant sak å frakte langs veien på enakslet henger. For å snu spørsmålet: Kanskje det er noen Lofot-væringer som kunne tenke seg å finansiere deler av sommerferien sørpå ved å henge med seg en båt på turen? Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Wasco Svart 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 Er det noen tidsfrist? Hva tid skal båten eventuelt hentes? Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Smiley Svart 10.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 Dersom jeg ender opp med kjøp er det egentlig ingen tidsfrist. Min sommer blir nok uansett fyllt med hyttebygging. Men.... alt er jo relativt.... Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.