Martin L Startet 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 15.Juni.2009 (redigert) I går fikk jeg en gammel trebåt av en trevlig gubbe der jeg bor. Han sa at skråget var det samme som tunejollene har(17fot m. påhengsmotor) Så jeg tok gladlig i mot jeg siden jeg har drømt om ei tunejollle siden jeg var liten. Den ser grei ut i skroget å sånn, men vil ha dekk og vindskjermer. Jeg har ikke så mye peiling på båtbygging, men har noen bøker og en farfar som har bygd en del båter. Så tenker jeg begynner å samle litt materialer denne uka, å så begynner forsiktig med bygginga til helga. Og er det noen som har noen tips til materialbruk på dekk så si gjerne i fra. :) Men alle først skal balja innvies med en liten fisketur:D PS. Bilder kommer:) Redigert 15.Juni.2009 av Martin L (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Velkommen ombord på BP. Jeg er ganske ny i faget selv og kan nok ikke gi deg så mange tips. Men ønsker deg lykke til med prosjektet... Gleder meg til å få se bilder Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.