Wasco Startet 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2009 Har noen tips om hvordan jeg skal få denne messingen til å skinne? Har prøvd med vanlig messingpuss, men der kommer jeg ikke langt. Har tenkt på å bruke fint sandpappir, men er redd for at det da skal bli skjemmende striper... Har dere noen tips? Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Fru Jacobsen Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Autosol funker fint på stygg messing Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
index Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Stålull gradering 000,den lager ikke synlige riper. Gjerne kombinert med litt Gloria pussepulver og litt zalo. Da blir det "bærre lækkert"! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Wasco Svart 16.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Takk...takk og takk igjen... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
All Smiles Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Forsök med citronsyre utrört i vann Sitér dette innlegget Link to post
Rune_12 Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Har blitt rent forelsket i 2clean. Er vel faktisk delvis basert på sitronsyre, så dette tipset kan nok også fungere. Har fått liv igjen i blant annet et messingblekkhus som hadde vært nedstuet siden 30-tallet og var kølsvart. Vasker med svamp og påfører derfor ingen slitasje. Som bonus tar stoffet også jordslag og svarte rennemerker på skroget... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.