Jump to content

Båtrelaterte nyheter i media. (kun linker, ingen diskusjon).

880

Recommended Posts

Bavariaer på langtur

Hele fem Bavariaer stille i ARC i år. «EmBlem» er en av dem som la i vei for noen dager siden. Det er båtens andre langtur.

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Haugesunds avis

Jeg vet ikke jeg ...greit nok å gi beskjed om at folk må bruke vett, men reagerer litt på

"Kristen Thorsen har ingen problemer med å spotte nybegynnerne når de legger til kai."

Hadde det ikke vært bedre å hjulpet til da, slik at ingenting blir skadet ? Alle er jo nybegynnere på et eller annet stadie og ting må læres.

Med vennlig hilsen

PIP

Flere redningsaksjoner. Det har blåst opp i storm styrke på Trøndelagskysten i ettermiddag.

Ingen som vet om værmelding...

Hadde selv planer om å farte litt i dag, såg himmelen ikke var god. Sjekka deretter værmeldinga og fikk nok en bekreftelse på at vi holder oss på land idag.

Redigert av KenBjork (see edit history)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...