Jump to content

Prosjekt: Myra 21


JRhansen

Recommended Posts

  • 4 uker senere...

nei campingen ga vi opp når tvillingene ble født her..måtte innvistere i ny vogn hvis vi skulle ha med barna pga fukt i gammle vogna..kjøpte hus og pusset opp det istede :cool:

 

Så vi diskuterte det litt frem og tilbake om vi skal ha oss vogn igjen om noen år men det ser ut som om vi legger pengene i hytte på sjø`n istede :flag: :flag: :flag_bp: :flag_bp: :sailing: :sailing: :sailing:

Link to post
Share on other sites

der som innredningen er revet ut er det jo ikke spesielt pent..så istede for og bare male det hvit gikk jeg for en annen løsning..

 

Laget noen fester etter båtens form

foto0326.jpg

foto0327.jpg

 

startet og kle den med finer staver

foto0328.jpg

foto0329.jpg

foto0331.jpg

 

så ble det litt teakbeis på den...så skal jeg se om jeg får natet og montert den i morgen :flag_bp:

foto0332.jpg

ffff.jpg

Redigert av JRhansen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

var oppe i båten i dag og testet "falsk" veggen jeg har laget..ble ikke over imponert over resultatet men skal fikkle litt til med det så får vi se..

 

Ellers så ble det litt småtteri av arbeid i dag og da..

 

Litt nating

foto0337.jpg

foto0338.jpg

 

kastet sammen en liten kopp/boks holder bare for og se hvordan det ble..ble ganske fornøyd

foto0335.jpg

foto0336.jpg

 

fikk litt blod på tann etter den så da satte jeg igang med ett bord som skal bakerst i snekka i rundsitteren..

foto0339.jpg

foto0342.jpg

 

bordet og koppholderen skal beises med teakbeis...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...