dante Startet 18.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2009 Jeg vet at systembolaget er stengt nå i helgen men hva med matbutikker? - Midtsommer i Sverige er jo julaften og 17. mai på en gang så jeg er litt usikker. Må jeg bunkre all mat her hjemme eller er butikker oppe som normalt? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 18.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2009 Butikkene på Norby skryter av at de er åpne 365 dager i året, så du får vel tak i mat. SB er statlig, så de holder nok stengt.... Mange svenske firmaer som avsluttet kl 12.00 i dag også... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
dante Svart 18.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2009 hmm... og jeg som trodde normenn var gale Sitér dette innlegget Link to post
Salt Svart 18.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2009 siden vi bruker båter, så er det kanskje litt vanskelig å komme til Nordby - kaia på Kålvik er vel nærmest, men den er laget for oljeplattformer og "Mr Shoppy One". Men mat får man jo i butikker i Norge :) Og den statlige butikken på Skjærhalden er åpen både fredag og lørdag denne uka, dersom vin etc. trengs for turen i Sverige. Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Lakecaptain Svart 18.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2009 Mindre butikker stenger nok tidlig på fredag og holder stengt til mandag. Men her jeg bor er ihvertfall ICA åpent som normalt hele helgen 0900-2100, det gjelder sikkert de fleste store matvare-kjeden. Sitér dette innlegget Link to post
dante Svart 18.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2009 da bør vel de større butikkene i f.eks Grebbestad være åpne også? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 18.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2009 EOS har mailet med turistinfoen i grebbestad, de er "øppet" :-) Jubelbrus må dog skaffes selv.... mvh bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
dante Svart 18.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2009 ....de er "øppet" :-) Jubelbrus må dog skaffes selv.... Det er jo konung... har begrenset med kjølekapasitet til matvarer... vi sees Sitér dette innlegget Link to post
Lakecaptain Svart 18.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2009 Man får jo 3,5-øl i butikkene. Det går jo det også, hvis man er glad i å pisse. Sitér dette innlegget Link to post
dante Svart 18.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2009 Man får jo 3,5-øl i butikkene. Det går jo det også, hvis man er glad i å pisse. Ett sted går grensen!! Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 18.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2009 ..har begrenset med kjølekapasitet til matvarer... vi sees Brød og tubeost trenger ikke kjøling. mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.