Indiana II Startet 19.Juni.2009 Del på Facebook Startet 19.Juni.2009 (redigert) Fortøynings problemer i Risør! Hvis det er tilfelle at noen slipper fortøyninger så er det en dårlig måte og holde en spøk på....hvis ikke annet ligger bak da. Men her har det vel gått utover flere.....Desverre http://www.fvn.no/lokalt/politiloggen/article677892.ece Redigert 19.Juni.2009 av Indiana II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 19.Juni.2009 Del på Facebook Svart 19.Juni.2009 (redigert) Helt utrolig, hva slags tullinger er det som er evneveike nok til å finne på sånt?? For å gjøre tråden kort : Noen sier at disse pøblene burde vært banka, kjølhalt etc. Noen andre er uenig,fordømmer denslags handlinger og synes de andre er teite. - gjentas i det kjedsommelige.. :lol: God sommer. Redigert 19.Juni.2009 av Brynjar (see edit history) Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Honduras Svart 19.Juni.2009 Del på Facebook Svart 19.Juni.2009 Enig, halvparten av de som skriver i den andre tråden vedrørende løsning av fortøyninger er idioter... Nei vent, slik kan man ikke skrive på BP.... jeg retter herved meg selv... "Halvparten av de som skriver i den andre tråden er IKKE idioter.. " Sånn, da har jeg beklaget Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Mouche Svart 19.Juni.2009 Del på Facebook Svart 19.Juni.2009 Jeg noterer meg at; 1. politiet ble tilkalt 2. politiet kom 3. saken er løst Er ikke dette bra da, tross alt? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Honduras Svart 19.Juni.2009 Del på Facebook Svart 19.Juni.2009 Er ikke dette bra da, tross alt? Ingen fikk utøvet en dose god gammeldags glad-vold, så noen er nok definitivt skuffet over att politiet blandet seg inn på denne måten Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Mouche Svart 19.Juni.2009 Del på Facebook Svart 19.Juni.2009 Der sa du akkurat hva jeg tenkte, men ikke skrev. Er visst blitt litt pysete etterhvert når jeg ser hvor slagferdige og slagvillige en del medlemmer her er! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.