Jump to content

Sutretråd for kontorrotter i sommersola


NovaMalin

Recommended Posts

Sånt sett så har jeg verdens dårligste plassering..... :headbang:

Sitter her og ser utover innseilinga til Tønsberg, 8 meter til vannkanten, ventilasjon som streiker og er alt for lysten på båt.....

 

Først og fremst må jeg vel anskaffet båt. :sailing: snart..... håper jeg....

 

På den annen side, så er det jo mye artigere å ta seg kaffepause, stå i vinduet med kikkerten og nyte synet..... :eek:

Link to post
Share on other sites

Jeg kan glede dere med at det 19 g i sanspollen :flag: Har nettopp tatt et bad og lurer litt på om jeg skal ta en kald en hmmmm :cheers::lol:

 

Er skipperstua i Drøbak åpnet enda ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mmmm, det var godt :flag::cheers::lol:

Redigert av Contraband (see edit history)

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

Er usikker på om det verste er å høre måkene og båtene som seiler forbi mens man må være på kontoret, eller om det hadde vært værre å sitte i en bunker uten å se om det er sol eller regn ute..

Tromøysund i dag....kontoret_ut_mot_sjoeen.jpg

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

Link to post
Share on other sites

I skrivende stund er det (under dørken 27,9 g) i indre Oslofjord. Koser meg med en KAAAALD ringes, obs Tuborg var det hehe. 2 bad allerede, hmmmmmmmmmmmmmm herlig.

 

Hvordan står det til på jobben Bergen Dørk, har dere aircondition ? :lol::cheers:

Redigert av Contraband (see edit history)

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

He, he....eneste plagen jeg har er bekymringen for at fineværet er historie når jeg starter ferie i slutten av neste uke...

 

Bare kos deg du, Contraband!

 

Jeg er ikke misunnelig. Jeg er ikke misunnelig. Jeg er ikke misunnelig. Jeg er ikke misunnelig. Jeg er ikke misunnelig. Jeg er ikke misunnelig. Jeg er ikke misunnelig. Jeg er ikke misunnelig. Jeg er ikke misunnelig. Jeg er ikke misunnelig. Jeg er ikke misunnelig. Jeg er ikke misunnelig. Jeg er ikke misunnelig. Jeg er ikke misunnelig. Jeg er ikke misunnelig. Jeg er ikke misunnelig. Jeg er ikke misunnelig. Jeg er ikke misunnelig. Jeg er ikke misunnelig. Jeg er ikke misunnelig. Jeg er ikke misunnelig. Jeg er ikke misunnelig. Jeg er ikke misunnelig.

 

Bare så du vet det! :rolleyes:

mvh Bergen Dørk

Link to post
Share on other sites

Idag har jeg jobbet hos en kunde med fin air-condition og god kaffe. Og siden saken ble løst (server som ikke kom opp) til alles glede, er det nå smilende mennesker rundt meg og jaggu fikk jeg to vinflasker.... Kompenserer litt for båtsavnet :-)

1,5 uker igjen, så er det broom, broom avgårde...

 

mvh

bavaria32sport

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

Slenger meg på tråden. Sitter på kontoret og lengter etter båten min på sørlandet. :cryin:

Gleder meg til helg på maløya i Grimstad og ferie i Kragerø skjærgården.

 

Tungvint å bo 27 mil fra båtplassen. Jeg vil flytte NÅ :headbang::rolleyes:

 

Noen som har en selger jobb ledig i Aust-agder?

Link to post
Share on other sites

Har nettopp tatt et bad og lurer litt på om jeg skal ta en kald en hmmmm :cheers::lol:

 

Nå er det deilig dere, ulempen er kun svak bris fra Nord.

 

Så fin båt.... av-5851.jpg.....og årets fineste dag på fjorden......ser for meg piker, vin og sang....prisverdig at det på en slik vakker dag også tenkes på oss baatplassen-kontorrotter ....

Redigert av salt (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...