evn Startet 24.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 24.Juni.2009 halloen .har lyst og kjøpe meg en båt men ikke for dyr har noen en båt som kan anbefales ? takk for alle tips :D Sitér dette innlegget på jakt etter båt Link to post
Valianto Svart 24.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2009 (redigert) Kanskje denne? Eller? Vi trenger nok litt mer info som hva den skal brukes til, hvor mye penger du er villig til å bruke osv.. BTW: Velkommen til forumet! Redigert 24.Juni.2009 av Valianto (see edit history) Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Wasco Svart 24.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2009 Sikkert mange her som kan hjelpe deg. Men du bør si litt mer om hvilken type båt du tenker på. Er det snakk om en båt for dagsturer? Ønsker du mulighet for overnatting i båten? Eller er det snakk om en båt til små fisketurer eller lignende? Plast eller tre? Hva mener du med at den ikke skal koste for mye? 10.000...100.000? Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Marwin Svart 24.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2009 (redigert) Hei. Som evn sier, vi må mere info. F.eks.: Hvor skal båten brukes? Hvor mange skal være med? Hva skal den brukes TIL? (Fiske, tur, etc.) Hvor mange skal evt. overnatte? Hvor fort skal det gå? Seilbåt eller motorbåt? Og ikke minst: Hvor mye penger hadde du tenkt å spandere på BÅT?? Redigert: Her ble det en dobbelpostering med Wasco. Han sier i grunnen det samme som meg Redigert 24.Juni.2009 av Marwin (see edit history) Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Nordvesten Svart 24.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2009 sjark Sitér dette innlegget - Ekte båtfolk dør aldri de bare lukter sånn - Medlem av "7-knops klubben" Link to post
evn Svart 24.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2009 ønsker en max 15 fotsbåt.. den skal brukers til dagsturer helst vindsjerm . ikke mer en 20000kr . motor : fra 9,9 til 25 hk evt.. fisking Sitér dette innlegget på jakt etter båt Link to post
Brodern Svart 24.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2009 Da må jo Nidelven min være perfekt 15 fot, vindskjerm, 25hk, og stangholdere innfelt bak, og ekkolodd etc :) Og i riktig prisleie https://baatplassen.no/p/showproduct.php?pr...020&cat=all Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
evn Svart 25.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2009 Den må helst ligge i Hordaland. Oslo blir litt langt vekke. Noen som har flere tips? Sitér dette innlegget på jakt etter båt Link to post
NovaMalin Svart 26.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2009 Det må vel bli denne det! Sitér dette innlegget Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.