Vilvang Startet 30.Juni.2009 Del på Facebook Startet 30.Juni.2009 Håper noen av dere båt-interesserte folk kunne hjelpe meg med å identifisere en båt? Her forleden var jeg i Kristiansand, og en av mine bekjente hadde en kompis som bor på båt i sommer. Selv har jeg 0 peiling på båt, men fattet interesse meget fort når jeg var på denne på grunn av dens utseende og gode plass og triveligheten det var å sitte på taket i 30 grader og sol. Båten var en trebåt på 35-fot + Den har samme forma som båten på bildet, men styrhuset (om det er det det heter) var lengre, ergo det var større plass på taket. Selv var jeg dum nok til ikke å ta bilde av hele båten, men bare fra taket, derav det er lite hjelp i bildene, men laster uansett opp de bildene i tilfelle det skulle være noen alt-vitende personer på forumet som muligens kunne gjennkjenne dens type; Håper på seriøse- og raske svar. Mvh. V. Vilvang Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 30.Juni.2009 Del på Facebook Svart 30.Juni.2009 Det er vel sikkert noen som har laget det til som hjertet ønsket. enne ligger på finn nå: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=18014545 Sitér dette innlegget Link to post
Vilvang Svart 30.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juni.2009 Båten er ganske lik som den du kom med på bildet, men om du ser ned trappa på ett av de to bildene jeg har tatt fra taket så er det en platt hvor det står en grill blant annet, + at taket ikke går ned et hakk som den gjør på bildet du postet. Men takk anyway =) Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 30.Juni.2009 Del på Facebook Svart 30.Juni.2009 Det er nok som SamH sier - en båt som er blitt bygget etter eierens eget ønske. Altså ikke en ferdigprodusert båt som du kan kjøpe "akkurat lik" Men det finnes mange slik båter i alle slags former og fassonger, men det kan bli vanskelig å finne en som er akkurat lik.... Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Vilvang Svart 1.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juli.2009 Ahh okei.. Men da gir jeg meg, takk for hjelpa uansett =D Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.