jumbo Startet 1.Juli.2009 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2009 Mens motor-delene mine ligger på Auto 23 og blir kost med, tenkte jeg å ta fatt på motorrommet og se om jeg fikkk litt shine på det. Planen er å lukke igjen slik at det blir et lukket motorrom, og koble til lufteslanger i luftintakshøyde. Motorrommet skal selvsagt isoleres godt. Håpet er å få det så stille at jeg kan høre VHFen uten å måtte roe ned til tomgang... Så langt har jeg bare vasket kjapt over motorrommet og begynt å pusse ned der jeg skal støpe nytt. Jeg skal selvsagt dokumentere med bilder underveis... Sitér dette innlegget Link to post
Anders_K Svart 2.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2009 Kan bli bra dette, legg ut bilder og skriv gjerne litt info om båten :) Er på utkikk etter Draco selv så eg kommer til å følge med :) Sitér dette innlegget Mvh Anders_K Prosjekt Halco Link to post
jumbo Svart 24.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2009 Har begynt å skjære til det som skal bli veggene bak motoren og pusse over flatene slik at jeg kan male over en alt etter at jeg har støpt. Har lagt ut noen bilder i galleriet. satser på å få gjort mye nå i helgen. Har begynt på ferie nå så det er bare å få baljen på sjøen så fort motoren går. Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 25.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2009 Motorrommet skal selvsagt isoleres godt. Håpet er å få det så stille at jeg kan høre VHFen uten å måtte roe ned til tomgang... Hva slags lydisolering har du planlagt å bruke? Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
jumbo Svart 25.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2009 Har tenkt å bruke 5cm porolon der det er plass og 3 cm ellers. Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 25.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2009 Jeg har brukt de tunge platene fra Biltema, og er meget godt tilfreds med disse. Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
jumbo Svart 26.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2009 Tenker du på de svarte? Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 26.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2009 Nei, jeg tenker på de hvite, eggeskallformede. Sjekk denne tråden: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=18166 Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
jumbo Svart 27.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2009 takker.. skal prøve de. Sitér dette innlegget Link to post
jumbo Svart 27.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2009 Her er unge lovende sine første forsøk med glassfiber og epoxy.. Det er noe ordentlig griseri.. Burde nok tatt vekk bukkehornet for å komme bedre til. I dag skal jeg hente deler på posten, og så er det tilbake i garasjen og jobbe på motoren.. hvis alt går som jeg håper, er det mulig den starter i løpet av kvelden.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.